Zit nu in ronde 3 met de Clomid, en ik heb vorige week maandag mijn ei gehad, nu voel ik me vanaf dinsdag niet helemaal happy, heb veel last van mijn maag, en net boven mijn navel, ben niet misselijk hoor, maar heb dan ook telkens weer honger als ik net gegeten heb, mijn borsten doen zeer, maar dat doen ze eigenlijk elke maand, ja ik voel me gewoon anders, hebben nog meer dames dat ze last hebben van hun maag, ja ik kan het moeilijk verwoorden wat ik nu eigenlijk voel, ben ook zo blij dat ik kan zitten of liggen, dan voel ik helemaal niks meer, gek he, bedankt dat ik mijn hart hier even heb kunnen luchten
hoi rossie,waneer is jou nod? ik heb ook wel last van mn maag (leeg,soms beetje zurig gevoel ook na het eten heb ik iets meer last ) 4 juli is mn nod ALS het goed is, als ik erin druk is het ook wel gevoelig.en zo heb ik wel meer. maar het is afwachten voor mij hoe en wat.
Ik had ook al een paar dagen na mijn eisprong symptomen. Dus het zou best kunnen dat jullie zwanger zijn. Ik had ook een raar gevoel in mijn buik....en last van mijn borsten normaal gesproken nooit dus.....succes en ik duim voor jullie!
5 Juli is mijn NOD, heb gewoon heel de dag last van een leeg gevoel in mijn maag, kan wel alles eten en drinken, mmmhhhh, afwachten maar