Hallo dames en vooral de zwangere dames, Hoe zag jullie afscheiding eruit voor nod en achteraf bleek je zwanger? Ik lees geregeld dat er meiden meer en waterige afscheiding hadden, maar zijn er ook andere ervaringen? Ik zit ong een week voor nod en heb dit namelijk niet... de hoop al opgeven voor deze ronde?
Je hoort van alles; de een zegt waterig, de ander melkachtig, weer een ander merkt niks... De hoop pas opgeven als je ongesteld bent! Voor die tijd kunnen alle symptomen van alles en niks betekenen. Heel vervelend soms. Succes met wachten!
Toen ik zwanger was had ik voor nod wittige inderdaad melkachtige afscheiding. Normaal had ik dit niet voor nod dus toen vroeg ik mezelf af of het raak zou zijn en ja dus. Maar ik weet niet of iedere pril zwangere vrouw hier last van heeft.
Als je een week voor nod zit kan je ook nog niks merken. Een bevrucht eitje is dan nog bezig met innestelen. Ik had vanaf 10dpo (dus 4 dagen voor nod) veel witte melkachtige afscheiding wel wat dun. Nu met vlagen nog steeds.
Thanks voor jullie reacties! Mijn lichaam heeft een einde aan de onzekerheid gemaakt: hier alweer bruinverlies, altijd voor de menstruatie... op naar de volgende ronde maar weer!