overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tanja mv 2, Nov 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

Aug 1, 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Hallo,
    vandaag ben ik al twee weken overtijd .
    ik heb al 5 keer getest maar alle waren negatief.
    Ik ga nu maandag naar de HA bellen voor een bloed onderzoek hopelijk komt daar iets uit.
    En anders geeft hij maar een verwijzing voor de gyn en laat ik een echo maken.
    Heeft iemand dit al eens mee gemaakt en hadden uiteindelijk toch nog een positieve test

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

Apr 24, 2014
    1,079
    2
    36
    Female
    Rotterdam
    Tanja,

Er zijn in dit onderwerp 'zwanger worden' al meerdere topics over overtijd zijn ik zou je vraag daar even stellen dan krijg je misschien wat ervaringen van andere dames mee!

3. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

Oct 16, 2014
    201
    0
    0
    Hoi Tanja,

Ik ben nu 12 dagen overtijd, en heb vorige week ook meerdere tests gedaan en 25-11 kwam er een streepje, en die 26e na goed turen een klein streepje maar niet genoeg zichtbaar. en donderdag bij de huisarts geweest en moest vrijdag met ochtendurine langskomen om een test te doen. Vrijdagochtend bij de assistente zei ze een heel vaag streepje te zien waar ze ook aan twijfelde, en met de huisarts overlegd en een bloedtest gedaan, en helaas kwam daar niks uit. dus ze zeggen op dit moment niet zwanger. ze zei ook het kan zijn dat er iets gezeten heeft. Maar ik heb dus ook erg mijn twijfels wat het dan kan zijn. omdat de menstruatie uitblijft.
    Mijn ma zei ook dat alles nog mogelijk is.

4. lionlover

lionlover Lid

Apr 19, 2011
    50
    0
    6
    NULL
    gelderland
    Ik ben morgen ook 12 dagen over tijd en ook nog steeds negatieve testen (action) en 1 licht positieve test (kruidvat).

5. Pkuiper

Pkuiper Actief lid

Oct 16, 2014
    201
    0
    0
    Ik heb die van kV 2 voor 5, allemaal Omo wit behalve die van 25-11, die laat een 2e streepje zien, en die dag erop was ie iets lichter. En van de huisarts was heel erg twijfelachtig. Maar de huisarts zei donderdag, dat he bij mij niet echt van het ontpillen kan komen omdat ik vorig jaar medisch moest stoppen doordat ik klachten had en wilde kijken of het door de pil kwam of wat anders omdat ik het al vanaf mij. 12e ongeveer slikte. Hij zei bij jou is t eigenlijk allemaal al uit je lichaam, heb het weer geslikt van half januari tot 17 oktober. En heb gezegd de menstruatie die ik had voelde als toen voor ik de pil slikte zo erg heb ik het in jaren niet meer gehad, en daarop zei hij die van 22-10 tot 27-10 zou daarom ook wel je echte menstruatie geweest kunnen zijn. Mijn man en ik vinden dit daarom ook zo van wat kan het dan zijn. Mijn man en zijn ouders en broer zeiden ook al ff 2 weken aankijken en anders een verwijzing vragen. En wij hebben wel besloten om hoe moeilijk t is maar ff 1x per week een test te doen.
    Ik had wel gister en vannacht het idee misselijker te zijn dan ik was. Maar het kan ook zijn dat ik mezelf nu gek maak

6. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Wat vervelend dat je zo in de onzekerheid zit zeg!!

Het schijnt overigens te kunnen dat je lichaam een volledige cyclus overslaat, ook als je normaal heel regelmatig bent... Weet uiteraard niet of dat het geval is bij jou, maar het kan dus wel...

7. Tanja mv 2

Tanja mv 2 Actief lid

Aug 1, 2014
    309
    0
    0
    limburg
    Hallo, en cyclus overslaan lijkt me niet .
    Ik weet zeker dat ik 8 november mijn eisprong heb gehad.
    Wordt dus rustig afwachten

Share This Page