hallo lieve meiden! zelf ben ik al 1,5 jaar bezig met zwanger worden, en ik heb sterk het gevoel dat het deze maand raak is. ik zal even vertellen waarom. 9 dagen na m'n eiersprong had ik 's nachts aan de linker kant een erge kramp/trekkend gevoel. Nooit eerder gevoeld, duurde niet heel lang zo een 5 minuten ongv zover ik het me kan herinneren. Dat vond allemaal 6 dagen voor m'n nod plaats. Het is nu 4 dagen voor m'n nod en ik heb links en rechts steken als ik opsta of aan het lopen ben. Heb vandaag ook al een test gedaan (niet met ochtend urine) maar die was negatief. Ook voelde ik gisteren lichte steken om de paar uur maar niet zo heel duidelijk, de steken die ik sinds vandaag voel zijn wel erg duidelijk alleen als ik opsta/loop. Herkent iemand zich hierin? zou dit toch kunnen duiden op een zwangerschap?? dit heb ik nooit eerder zo ervaren. liefss, Lisa
Het kan, maar hoeft niet. Je zult helaas nog even geduld moeten hebben. Je kunt over een paar dagen weer testen of wanneer je denkt je nod te hebben. Ben je zeker van je eisprong?