Extreem lage hcg

Discussion in 'Zwanger worden' started by Darliiing7, Apr 15, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darliiing7

Aug 27, 2021
    68
    81
    18
    Female
    Hoi,

Vandaag zijn we 2 weken na de pu en 9 dagen na de tp van een verse blasto.
    Vanmorgen had ik een bn en namiddag wordt ik hierover opgebeld door de ivf-consulenten.

Nu kan ik zelf de uitslag al bekijken via mijn online dossier.
    Mijn HCG is momenteel maar 25,5. Dat is nog lager dan bij de eerste icsi-poging, waarbij we helaas een miskraam hebben gekregen.

Nu ben ik bang dat het nu ook weer mis zal lopen. Alle waarden liggen ditmaal veel lager dan vorige keer (zie foto´s) en sinds gisteren heb ik lichtroze bloedverlies.
    Ik wacht het telefoontje nog even af, maar ik ga er al vanuit dat het weer dezelfde afloop zal hebben...

Ik voel me zo enorm gefaald als vrouw, ik weet dat ik nog niet mag wanhopen, maar ik denk dat iedereen dit gevoel wel kan begrijpen?

Sorry, maar moest dit even van me afschrijven aan mensen die dit kunnen begrijpen en weten wat ik voel :(

Screenshot_20220415-111403_Chrome.jpg Screenshot_20220415-111516_Chrome.jpg

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,006
    15,624
    113
    Nabij Utrecht
    Wat balen dat het zo laag is. Dit is niet passend bij 14 dpo idd.
    Heb je ook pregnyl/ovitrelle gezet waar de bloedtest nu nog op kan reageren?
    Dan is het wellicht (gelukkig) geen biochemische zwangerschap maar een mislukte poging.

Dat vond ik altijd minder erg dan biochemisch of mk.

3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,671
    27,312
    113
    Female
    O blegh! Bah! Sterkte. In combi met lichtroze afscheiding al is dit niet heel gunstig inderdaad. 14 dpo zien ze t liever >100.

Sterkte met afwachten!

Share This Page