na hoeveel cyclussen weet je je cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kwebbel1984, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ik heb op 12 september jl mijn spiraal laten verwijderen. De dokter zei dat ik binnen 6 weken ongesteld moest worden. Op 1 oktober ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden na 1,5 jaar spiraalgebruik. Op 2 november ben ik weer ongesteld geworden en daarna weer op 6 december. Dus als ik het goed had berekent waren mijn cyclussen 31 dagen en 33 dagen. Had voor mijn zwangerschap en spiraal een cyclus van 28 dagen. Ik was eerder altijd 5 dagen ongesteld en nu nog maar 2 dagen. Ik weet niet of mijn cyclus nu zo blijft of niet. Kan het nog met het spiraal te maken hebben of niet meer? en de korte ongesteldheid?? Kan ik hier al een beetje mijn cyclus op berekenen of nog niet. Na hoeveel maanden weet je het dan...Komt dit allemaal door het spiraal of niet? en komt het weer goed na verloop van tijd of blijven mijn cyclussen zo en dagen ongi zo kort???

2. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Hey meis,

Ik hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten maar ik ben na 6 maanden van het gemiddelde uitgegaan. Soms zat er nog wel eens een uitschieter tussen maar doorgaans 29 dagen.
    Ik kreeg ook een lichte en veel kortere menstruatie. Volgens mijn gyn is dat een van de prettige bijkomstigheden van het spiraaltje.

Succes!

Deel Deze Pagina