Vanochtend bij het wakker worden had ik een beetje groene vloed - normaal is het wit (ik ben nu 25 weken). Heb gelijk de VK gebeld en zei denkt dat het een schimmelinfectie is, en dat ik dus langs de HA moet. Heb direct de HA gebeld voor een afspraak, maar hij zegt dat het een infectie is, waarschijnlijk geen schimmelinfectie omdat ik verder geen jeuk/irritatie erbij voel. Nu kan ik pas a.s. maandag langs en maak ik me toch een beetje zorgen. Heeft iemand hetzelfde gehad? En wat was het? Ik voel inderdaad geen jeuk of irritatie wat je normaal gesproken bij een schimmelinfectie zou hebben. Wat voor 'infectie' kan het zijn dan? en kan dit ernstig zijn?
Ik heb laatst een blaasontsteking gehad, is wel heel wat anders uiteraard.. Maar ik had GEEN last met plassen, enige wat ik had waren vreemde steken onder in mijn buik. Je hormonen zijn nu anders, dus het kan maar zo zijn dat het inderdaad een infectie is, zonder dat je jeuk hebt. Ik denk niet dat een infectie schadelijk is, er zijn heel veel vrouwen tijdens hun zwangerschap die bijvoorbeeld een schimmelinfectie hebben, dan krijg je Miconazol creme voorgeschreven en moet je 2x pd aanbrengen. Afwachten, en mocht je je echt zorgen maken kun je misschien morgen nogmaals contact opnemen met je ha, of vk met de vraag of het schadelijk is. Dan weet je het 100% zeker.