Ik ben gister heel erg geschrokken; toen ik naar de wc ging zat er in mijn inlegkruisje heeel veel geel, dik, plakkerig afscheiding. Nadat ik het verschoond heb is er niks meer te vinden (gelukkig) maar ik vind het toch een beetje eng, wat zou dat geweest zijn? Ik heb dat nog NOOIT gehad namelijk. Ik heb mijn ei gehad in de nacht van 15/16 oktober en dat zijn tevens ook de dagen dat ik in me cyclus zit. Gister was dag 19! Over 8 dagen is mijn NOD. Bedankt voor her reageren, liefs Bezigbijtje
Het lijkt me toch dat dit met je eisprong te maken moet hebben. Kan het ook zo zijn dat je ei wat later is geweest of heb je het met ovutesten vastgesteld?
` Ik weet 100% zeker dat ik mijn ei in die nacht gehad heb! (door het tempen ook) en me PIEK heb ik indd vastgesteld door ovutesten. Dus nee dat is niet mogelijk, en ik zit inmiddels (helaas) alweer in ronde 10, heb dat gele nog NOOIT gehad met pil niet, maar deze 10 maanden zonder pil ook niet.... dus dat lijkt me niet kunnen dan toch? Wel bedankt voor je reactie meid.
De 1 zegt dat het van een zwangerschap kan komen en de ander zegt dat het kan zijn omdat het eitje dood is gegaan. Ik wacht het wel rustig af haha maar stond ook wel even raar te kijken haha
Ik heb dat ook een keer gehad, maak je maar niet druk! het is niks ernstigs.Ik was helaas niet zwanger die ronde....maar goed ik weet niet of het daar iets mee te maken had?!!!
Ja er word ook gezegd: zwanger of een schimmelinf. dus jah...... we zullen moetne zien. Maar ik verwacht niet dat ik zwanger ben.
Ook ik heb deze ronde zo'n klodder wit/gelig slijm gehad, enkele dagen na m'n eisprong. Ben benieuwd... nog 5 dagen geduld
Spannend, ook nog nooit eerder gehad? Bij je vorige zwangerschap? Ik moet nog 8 dagen..... ook ik denk dat het geen schimmelinf. is want ik heb nergens last van verder, en vandaag is het tot zover weer gewoon!
kan t me eigenlijk niet herrinneren. Heb t volgens mij nog nooit gehad of t is me nooit opgevallen. (al betwijfel ik dat) dat wachten is killing!
Ik heb dat alle keren dat ik uiteindelijk zwanger was (3x) gehad. Ik wist dus eigenlijk meteen dat het raak was Ik duim voor je dat dat voor jou ook het geval is!
Ik had altijd een grote dikke slijmprop in dag 8 of 9 in de cyclus elke maand weer,Van mij betekende dat mijn eisprong er aan zat te komen.
Ja moet wel zeggen dat ik tussen mn ei-sprong en NOD dan ook meer last van afscheiding had dan dat ik niet zwanger was. Ik duim voor jullie meiden!