Hallo meiden, Deze ronde was ik helemaal niet bezig met eisprong, ovulatietesten en tempen en nu ben ik de kluts kwijt! Mijn cyclus is meestal tussen de 28 en 31 dagen maar er zitten uitschieters bij. Ik weet nu dus totaal niet wanneer ik mijn ei heb gehad en die kan maar op 1 moment bevrucht zijn, nu 9 dagen geleden. Sinds afgelopen zaterdag, nu al bijna 4 dagen geleden dus, heb ik enkel een klein beetje bruinig bloed verlies. En daarbij het gevoel ongesteld te moeten worden. Dat heb ik echt nooit zo lang. Het zet na 1 dag wel door altijd. Gisterenavond was het zelf helemaal over. Kan dit een innestelingsbloeding zijn? Een test heeft nog niet zoveel zin nu denk ik... Vanavond ben ik op kraamvisite geweest en een tijd met het kleintje op schoot gezeten en dan lig je in bed en ga je denken Er komt toch weer wat hoop nu maar ik ben zo bang dat die hoop weer niet terecht is....
Hoi! Ik heb 9 dagen na mijn eisprong ook een lichte bruine bloeding gehad die iets meer dan een week aanhield (alleen bij het afvegen zag ik af en toe wat). Maar ik ben wel zwanger! Ik hoop voor je dat je ook zwanger bent!
Hier ook iemand die nu al op 61 dagen zit, heb sinds vorige week zaterdag elke ochtend bruine afscheiding op mijn wc papiertje zitten. Ben in April gestopt met de pil en ben nog geen jaar aan de pil geweest na mijn vroige zwangerschap. De vorige keer was ik 15 jaar aan de pil geweest en toen ook een hele onregelmatige cyclussen gehad, maar dat was duidelijk ontpillen. Ben nu ook al een week misselijk en duizelig, dus heb vanmiddag een afspraak bij de HA gemaakt.
61 dagen! En geen positieve test? Ben benieuwd wat de Ha zegt! Hier helaas als vanuit het niets flink rood bloedverlies dus het heeft toch doorgezet nu. Dat betekend dat ik een keurige cyclus van 28 dagen heb gehad daar ben ik dan wel weer blij mee...
Jeetje Lauwra,jij bent ook alweer een tijd bezig! Je hebt wel een mooie regelmatige cyclus als ik het zo zie. Ben je al aan het temperaturen etc? Mijn HA ziet allemaal oud bloed bij het inwendige onderzoek, dus hij vermoedt dat de ongi eraankomt. Zo niet moet ik terug komen voor een bloedtest! Ben dus wel weer iets wijzer geworden maar nog geen ongi te bekennen.
Hoi, Dat is ook balen! Je had er misschien toch een beetje op gerekend, shirbeuk?? Jij bent dus ook al vanaf zaterdag aan't kijken, zet t door of niet... Ja wij zijn al 2 jaar bezig en nog nooit zwanger geweest... Ik heb al 4 maanden achter elkaar volledige cyclus getempt, en ziet er goed uit. Daarna nog 2 keer alleen rond eisprong om zekerheid te hebben dat ie voorbij is. Dat had ik deze keer niet gedaan en ik heb echt geen idee wanneer de eisprong geweest is. Ik heb pas sinds gisteren echt bloedverlies, (banner klopt dus niet helemaal) en ook stolsels maar hoeveelheid bloed is nog helemaal niet zoals ik gewend ben. En ik heb ook vanaf zaterdag afscheiding heel lang voor mijn doen! Ik heb ook nog steeds gevoelige borsten, (wel wat afgenomen), af en toe misselijk, zuurbranden, dan weer honger en dan weer niet, duizelig... Ik vind het allemaal maar raar hoor! Helemaal niet zoals ik gewend ben. Misschien toch even zwanger geweest...k heb geen idee. Wel erg vervelend Succes shirbeuk, ben benieuwd wat je ongi gaat doen, maar als je ha oud bloed ziet zou het toch niet zo lang meer moeten duren... hoewel een menstruatie toch 'vers' bloed geeft? Bij oud bloed kun je misschien net zo goed zwanger zijn, vooral omdat je al vanaf zaterdag bruine afscheiding (= oud bloed) hebt... Hou je me op de hoogte?