Nou, vanavond ben ik (volgens mij) een stuk slijmprop verloren en nu zitten er elke keer vlokjes in mn urine. Vang het nu elke keer op en ook als ik op mn hand blaas blijft het iets lopen. Het is helder en geurloos maar wel met vlokjes ?!? Ik weet ook niet zo goed wat ik hier nou mee moet
blijkt vals alarm ! echo was ook goed en blijk nog genoeg vruchtwater te hebben ! moet rustig aandoen en bij twijfel meteen bellen ! nu opweg naar huis
Aaaah wat fijn!!!!!!!! Jeetje wat een stress dan, maar ooh liever even stress en zekerheid dan thuis zitten met een infectie straks! Jeetje wat goed!!!
Ja dat snap ik wel, wel fijn?? Dat je goed in de gaten wordt gehouden? Of vind je het lastig? Lijkt me heel dubbel, eng ook ofniet? Hoop echt voor je dat je kleine buikbewoner nog lekker blijft zitten. Elke dag is er een, en elke dag is heel belangrijk!
ik ga zoiezo elke 4 weken naar de gyn en krijg dan elke keer echo enzo , vind het niet erg dat ik goed in de gaten word gehouden hoor , beter dat dan dat er iets zou zijn , vind de gyn ook fantastisch hoe hij reageerd enzo hij komt elke keer speciaal naar het ziekenhuis zelfs in het midden van de nacht om zelf onderzoek te doen , als ik me ongerust voel mag ik vrijdag al terug gaan
Jeetje dan heb je het echt getroffen met je gyn! Wat goed! Ook lekker dat je je er zelf veilig bij voelt, volgens mij is dat ook weer heel erg goed voor je zwangerschap. Geniet er dan nu maar vooral heel veel van!!!