Toch zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Armaris, Nov 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Armaris

Armaris Lid

Nov 15, 2007
    8
    0
    0
    Hoi iedereen
    Ik ben nieuw op de site maar heb toch al een vraagje ivm mogelijke zwangerschap,zal het even uitleggen:

Ik ben in oktober goed ziek geweest.
    Daarom moest ik een kuurtje antibiotica slikken(Amoxiline)
    Dat was 24oktober dat ik met de kuur begon.
    Ik heb ze een week lang moeten nemen.
    Heb in die periode ook seks gehad met mijn vriend zonder condoom,nu is gebleken dat Amoxiline de werking van de pil verminderd.
    Vrijdag 2november ben ik gestopt met de pil,ben dus ongesteld geworden van 5november tot 9 november en daarvoor had ik last van een bruine bloeding.

*Maar nu ben ik constant misselijk en moet zelfs kokhalzen.
    *Mijn onderbuik(deel onder de navel)is opgezwollen en hard.
    *Bovendien heb ik ook last van steken en buikpijn en soms pijn van de linkerkant van de onderbuik tot aan de rechterkant.
    *Ik draai heel vaak weg en val dan bijna
    *Mijn buik voelt hol aan
    *Heb regelmatig diarree.
    *Ik moet constant naar de wc,ook al heb ik amper iets gedronken
    *Heb veel dorst tussendoor en eet veel meer
    *De hond kwam op mijn buik liggen en likte mijn buik wat hij anders nooit deed.
    *Kan heel misselijk worden van geuren zoals urine,ruik ook veel beter wat ik anders nooit heb.

Zijn dat symptomen?
    Hoop dat iemand duidelijkheid kan geven
    :D

2. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Misschien eens testen? De kans op zwangerschap is wel aanwezig.

Succes!

Liefs xxx,

Debby

3. Armaris

Armaris Lid

Nov 15, 2007
    8
    0
    0
    Hoi,
    Dankje,ik ga zsm testen.
    Waarom denk je dat de kans aanwezig is?Vanwege de antibiotica of de symptomen?

4. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    De kans is aanwezig vanwege beide: symptomen en anti-biotica. Normaal geven ze bij de apotheek ook een stencil mee waarop staat dat de anti-biotica de pil kan beïnvloeden. De kans bestaat dus dat je zwanger bent. Doe een testje, dan weet je wat meer. Niets is zo vervelend als in de onzekerheid moeten zitten! Ik hoop dat de test-uitslag is zoals jij gehoopt had. Laat maar even weten!

Succes!

Liefs xxx,

Debby

5. Armaris

Armaris Lid

Nov 15, 2007
    8
    0
    0
    Zal het direct laten weten van zodra ik de test gedaan heb :)
    Hoop dat het positief is!

Ik vind het ondanks alles wel moeilijk te geloven,was nog ongesteld geweest.En nee,ze hebben ook geen stencil meegegeven.

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

succes o en nog even dit als je de pil slikt word je niet ongesteld maar heb je onttrekkings bloeding dit krijg je alleen omdat je gestopt ben met de pil maar is dus geen echte menstruatie

hoop dat het positief is klinkt in elk geval wel zo

groetjes nathalie ;)

7. Niet meer actief

en en en?

8. Armaris

Armaris Lid

Nov 15, 2007
    8
    0
    0
    Heb nu een test in huis,maar is het niet beter af te wachten tot morgenochtend ivm de ochtendurine?Of kan ik hem nu al doen?

9. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Hoi,

Je kunt nu testen. Ochtendurine is wat meer geconcentreerd, maar aangezien je al een ontrekkingsbloeding hebt gehad, kun je nu al testen denk ik. Dan zou je nu echt een positieve test moeten hebben als je zwanger zou zijn lijkt me. Ik weet niet wat anderen hiervan denken...?

Liefs xxx,

Debby

10. LiesAmber

LiesAmber Actief lid

Jan 7, 2006
    270
    0
    0
    ik zou een testje wagen :)

11. Armaris

Armaris Lid

Nov 15, 2007
    8
    0
    0
    Ik heb getest,helaas negatief :(
    Is er misschien een kans dat ik te vroeg heb getest?

12. Debby18

Debby18 Actief lid

Apr 2, 2006
    317
    0
    0
    Je kan er, als de test zelfs na de onttrekkingsbloeding negatief is, vanuit gaan dat je niet zwanger bent. De klachten die jij had kunnen voorkomen bij een eventuele zwangerschap, maar ook bij bijvoorbeeld een buikgriep of verkoudheid. Houd je cyclus gewoon goed in de gaten. Mocht je het alsnog niet vertrouwen, raadpleeg dan gewoon je huisarts. Maar als je nu ( nog ) geen kindjes wil, is het verstandig bij een eventueel volgende anti-bioticakuur even een condoom te gebruiken, de betrouwbaarheid van de pil word namelijk aangetast.

Heel veel succes en alsnog een fijn weekend!

Liefs xxx,

Debby

Share This Page