Ik gebruik trouwens altijd al inlegkruisjes. OOk voor de zwangerschap. Bij mij is het nooit gaan irriteren ofzo. Ik kan er echt wel tegen.
Hier nog eentje met dit vervelende probleem..... Ik verwissel mijn (kantoenen) onderbroekjes heeeeel erg vaak, soms wel vier of vijf op een dag. Bij inlegkruisjes krijg ik zo'n irritatie dat ik daar niet aan begin. Het is uitzingen en heel vaak wassen. Nog even een tip mocht je afscheiding gelig van kleur worden dan is de kans groot op een schimmel. Ga dan naar de HA maar was ook je onderbroekjes op minimaal 60 graden anders blijf je jezelf besmetten.
volgens mij is het geen schimmelinfectie. Die heb ik een aantal jaar geleden gehad en dat was héééééél anders met heel veel jeuk erbij en dat laatste heb ik nu helemaal niet (gelukkig!!!) Zal het morgen wel eens vragen bij de vk. voor de zekerheid!
Ook ik heb er last van hoor. Voor de zwangerschap nooit en nu soms in overvloed. Ik heb dus nu ook altijd inlegkruisjes in huis en het word er gelukkig niet erger op. Je kunt wel met alleen water reinigen voor een frisser gevoel maar idd niet met zeep ofzo. We zullen er doorheen moeten ben ik bang.