Afscheiding zwanger of niet

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kelly001, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    IK ben nu 1 dag overtijd en heb nog niet getest.
    Maar heb last van witte afscheiding en van morgen een dik witte sliert verloren (sorry), mijn afscheiding ruikt helemaal niet . kan het misschien zijn dat ik zwanger ben? zijn er meiden die dit herkennen?

Ik denk dat ik morgen ga testen heb nu geen test in huis.

Ik hoop natuurlijk wel dat het een teken is van een zwangerschap.

2. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ik had heel veel last van afscheiding toen ik net zwanger was (en de laatste paar weken weer overigens... ;), dus het zou zomaar kunnen. Er zit dus maar 1 ding op... testen!! Veel succes!

3. Babette81

Babette81 Actief lid

4 dec 2010
    279
    0
    0
    GGZ
    Randstad
    En en?? Ik heb hier nl ook last van!

4. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ja ik ga morgen ochtend testen, en vanmorgen heb ik even met een ovulatietest getest schijnt dat je er ook je zwangerschap mee kunt testen en die was dik positief, maar ik geloof het pas als ik een echte zwangerschapstest heb gedaan, en wanneer ga jij testen

5. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    @Kell001.. En heb je inmiddels al getest??? Heb je nog meerdere symptomen??

6. Chantie30

Chantie30 Lid

25 jul 2011
    54
    0
    0
    Leiden
    ik heb nu ook heel veel last van witte afscheiding (zat eerste beetje bruin tussen en nu is het helemaal wit ) al getest ???

7. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ja ik snap er niks meer van afgelopen zaterdag was mijn nod en had dus vanaf zaterdag veel vruchtbaarslijm en dacht gister zal ik maar een ovulatietest doen en die was positief, en vandaag een kruidvat zwangerschapstest gedaan en die was negatief dus ik ga er gewoon vanuit dat ik nog een keer een ovulatie heb. ik heb toen ik de vruchtbaarslijm zag 2 keer geklust voor het geval dus nu maar afwachten herkent iemand dit is het weer een ovulatie of een zwangerschap?

8. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Ik denk dat het je eisprong was, die je dit keer gewoon veel later (of juist eerder) hebt gehad dan je dacht... dat is mij ook overkomen zo'n 31 weken geleden! Ik heb destijds ook maar het zekere voor het onzekere genomen en je ziet het resultaat... ;)
    Succes meid! Ik duim voor je...

9. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Ik denk ook dat het je eisprong was. Hoe voel je je nu?

10. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    het is toch me ovulatie gehad heb wel flink symptomen er van gehad dacht echt dat ik zwanger was, en gister er veel pijn in linker eierstok de pijn schoot zelf in mijn been en heb een rode ontstoken oog, maar vandaag is de pijn weg en mijn oog is nog wel rood. heb flink geklust hopen dat het raak is.

11. veronika

veronika Lid

26 jun 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik morgen NOD en uiteraard al een dag eerder getest:)en gewoon hartstikke nega he.....geen afscheiding niks nada nakkes maar wel last van mijn buik en mijn baarmoedermond voel ik (herkenbaar v twee eerdere bevallingen!) dus of te weinig hcg of niks deze maand...bij dochter testte ik toen ook niet meteen positief....was pr dgn later en bij zoon was het meteen positief. Bij miskraam had ik al ddn dag v nod positief getest dus ik zou ut niet weten...afwachten dus...voel wel zenuwachtig gevoel onderin mijn buik:$

Deel Deze Pagina