1 dag na nod rekbaarslijm????????????

Discussion in 'Eerste symptomen' started by kelly001, Jul 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Herkent iemand dit heb 1 dag na nod dag vruchtbaar slijm erg rekbaar en doorzichtig, ik vind het maar raar want heb dat ook al gehad 2 weken geleden. nu vraag ik me af is het een teken van een prille zwangerschap of kan het weer zijn dat ik een vruchtbare dag is herkent iemand dit? ik wordt er gek van:(:(:( ik heb nog niet getest maar heb wel sinds een paar dagen na eisprong symptomen zoals steken in lies en onderbuik en ook een zwaar gevoel in onderbuik en borsten cup groeter en gespannen voelt aan als stuwing. licht blauwe aders op borsten, heb ook wel melkachtige slijm (ruikt niet). soms beetje misselijk last van maagzuur. :(:(:(:(:(:(:(

2. JustLove

JustLove Lid

Jul 22, 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi kelly, dat had ik ook na mn nod en ben nu in mn 6e week vd zwangerschap, succes

3. me83

me83 Niet meer actief

ik lees het wel vaker.. ik heb het vanmiddag gehad.. miss heb je een latere innesteling gehad en verlies je nu je propje? ik blijf je even volgen en zal voor je duimen meis!

4. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    ik weet niet wat ik er van moet denken hoop wel dat het iets met zwanger zijn te maken heeft, ik heb vanmorgen een ovulatietest gedaan en die was dik positief en nu lees ik dat je met een ovulatie test ook je zwangerschap kunt testen dus ik weet niet meer wat ik moet, heb vandaag erg last van brandende jeukende borsten en ze zijn erg zwaar zeker een cup groter en hele tijd die steken links onderin buik en ook steken linker lies. ja ik hoop dat het positief is zo niet ben ik ook sinds gister begonnen met klussen me man zei ja misschien is je lichaam in de war en heb je nu je vruchtbare dagen.

5. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    trouwens me man heeft net een test gehaald maar ik denk test liever morgen ochtend met ochtend uriene ik hou jullie wel op de hoogte

6. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

Jul 14, 2011
    399
    0
    0
    Hier 2 verschillende verhalen erover meegemaakt zelf.
    Bij de eerste zwangerschap idd vanaf een paar dagen voor nod eiwitslijm en idd zwanger.Helaas heel de zwangerschap inlegkruizen moeten gebruiken door eht vele verlies hihi.

Bij deze zwangerschap kreeg ik op dag 25 t.m 30 eiwitslijm (cyclussen van 29 dagen gehad) en heb mijn ei gehad op dag 30 dus.

Als je aan je nod zit kan je testen.
    En anders moet je nog max 14 dagen wachten hihi.
    Wel klussen he voor de zekerheid.

7. JustLove

JustLove Lid

Jul 22, 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    En en en? Heb je al getest?

8. Vlinder1986

Vlinder1986 Actief lid

May 25, 2011
    128
    0
    0
    Coach
    Noord-Brabant
    Ik heb het ook gehad. En toen was ik inderdaad zwanger. Goede vooruitzichten dus... hopelijk geldt het voor jou ook!

9. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    ben er eindelijk uit uiteindelijk is het mijn ovulatie heb wel geklust 2keer voor de positievetest en na de test heb ik ook vaker geklust dus ik hoop dat het dit keer raak is. vanaf wanneer kan ik dan weer symptomen voelen als het raak is?

Share This Page