sorry lekker onderwerp weer maar ik wil het toch weten. Ik heb nu hele waterige witte afscheiding. Heb een inlegkruisje nodig anders kan ik mijn ondergoed blijven verschonen. Kan dit een voorteken van een naderende eisprong of ongie zijn? Hoop een eisprong hahaha alleen daar zal het dan doorzichtig van moeten worden ipv wit. Bedankt he dames
Ik heb altijd na mijn menstruatie veel witte afscheiding. Rond mijn vruchtbare dagen wordt het waterig en ik heb meestal maar 1 dag echt dat doorzichtige waar je draden mee kan trekken haha Na de eisprong heb ik goed als geen afscheiding alleen vlak voor mijn menstuatie.
weet je. Mijn probleem is dat ik geen idee heb wanneer ik nu ongie moet worden of dat er een ei zich aangaat melden. Dit is mijn eerste ronde na mijn miskraam, dus ik heb geen idee hoe en wat. Kan me voor die tijd wel herinneren dat ik veel watterige witte afscheiding had maar of dit nu voor of na mijn ei was weet ik niet meer. Kweet het niet meer hahaha
klinkt als een naderende eisprong het is dan glibberig, en doorzichtig net rauw eiwit en je kan er soms draden van trekken, overvloedig De dag dat het het ergt is, is meestal 1 dag voor de eisprong zeggen ze. Het begint al 3 dagen voor en een paar dagen na de eisprong
Het lijkt er veel op alleen als ik het tussen mijn vinger hou dan is het niet doorzichtig maar wit van kleur. Daarom snap ik het niet helemaal hahaha.
Klinkt niet als vruchtbaar slijm eerlijk gezegd. Als je gisteren hebt geklust kan het daarvan zijn. En anders is het gewoon slijm wat niks zegt helaas, dat kan zowel voor als na je ei komen. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!
Afijn het is dus niets. We hebben donderdag niet geklusd want hij was niet thuis dus daarvan is het niet. Zou ik dan deze ronde geen ei hebben. Snap er de ballen van hahaha
Kimmeding geeft trees een dikke zoen! Ik zit zo te lezen voor mijn eitje hihihi. BEn een beetje vruchtbaar dus. Cervix is ook zacht (net even gevoeld) dus vanavond aan de klus en dan maar hopen dat het blijft leven tot mijn ei er is. Zie mijn vent anders pas woensdag weer dus dan klussen we evengoed nog hahaha.
Gaat helemaal goed komen vanavond. Vraag me dan alleen weer af hoe lang de zaadjes nu overleven aangezien het nog niet helder van kleur is. Afijn gewoon gezellig een nacht in bed hahaha.