Afscheiding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Herckenrath, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herckenrath

18 apr 2008
    17
    0
    0
    Hallo verloskundige,

Sinds afgelopen weekend weten wij dat we ons tweede kindje verwachten.
    Ik ben nu 6 weken zwanger.
    Sinds ik zwanger ben heb ik vrij veel last van witte/gelige afscheiding waar ik verder geen last van heb.Het lijkt verder allemaal goed te voelen mijn borsten doen zeer, steken iets hoger dan mijn liezen en zo nu en dan kramp in mijn darmen

Ik maak me echter wel een beetje zorgen omdat ik in april dit jaar een miskraam heb gehad wat je toch heel erg onzeker maakt.

Hoop dat jullie mij een beetje kunnen geruststellen ik heb 23 december een echo laat maar dat was op mijn eigen verzoek daar ik in het verleden niet al beste ervaring heb gehad met een te vroege termijnecho.

Alvast bedankt,

?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je afscheiding verandert gedurende de gehele zwangerschap. Het kan witter,geler,dunner en dikker worden. Geen zorgen is normaa.
    De steekjes die je voelt hebben te maken met de groei van de baarmoeder en je banden moeten door de zwaarder wordende baarmoeder harder werken.
    Weer een nieuwe zwangerschap, elke zwangerschap is anders probeer het niet te vergelijken. (is lastig!)

Gefeliciteerd!
    Imke

Deel Deze Pagina