Ik heb op het moment witte/waterige afscheiding (echt vloeibaar) denken jullie dat ik nu dichtbij m'n ei zit?? is dat een voorbode/teken? Mirre
Voel me ook lichtelijk misselijk en wat steekjes links onderin m'n buik. Zou normaal een ovulatie test doen om 16.30, maar ik denk dat ik er nu alvast eentje doe (en dan vanavond bijv nog eentje) dan kan ik niet missen om te zien of ik echt een eisprong krijg/heb gekregen (voor mij ook wel belangrijk aangezien we 8 sept bij gynaecologe terug moeten komen) Heeft dat zin om te doen?? 2 testen... Nu alleen vanavond m'n vriend nog aan het klussen zien te krijgen Mirre
Ja. Ben al 3 dagen aan het testen met de midstream ovu-test(iedere dag om ongeveer 16.30)...en zie nog weinig bijzonders!? Ik zou volgens m'n cyclus er nu tegenaan moeten zitten. Gooi er liever een extra test tegenaan als dat m'n ei precies tussen 2 testen inzit. Wat denk jij?
De testen registreren een eisprong binnen 24 tot 48 uur, de extra afscheiding begint al vaak een dag of 4 voor je ei. Klussen is dan aan te raden, maar je hoeft niet 2x op een dag een ovu test te doen. Als hij nu positief is, dan is hij dat vanavond ook, is hij negatief dan kan hij heel goed morgen positief zijn. Niet stressen.
Begrijp er niks van Afgelopen 2 dagen dacht ik cervix-slijm, maar weinig bijzonders op de ovulatie test te zien??? Ik zou nu toch m'n ei moeten krijgen ..zo ongeveer. Het rare is dat ik nu helemaal geen afscheiding (meer) heb en de afgelopen dagen alles zo vochtig was Ik snap het niet meer... Kan ik m'n ei nu al gehad hebben? Maar de test heeft geen 2 duidelijke strepen gegeven. Mirre