Hoi meiden, hoe was jullie menstruatiecyclus na de bevalling? De eerste keer werd ik na 3 maanden ongeveer weer ongesteld. Daarna na 34 dagen weer. En nu is het al weer 36 dagen nog niets te bekken. Ik ben niet zwanger volgens de test en een late eisprong dan kan ik niet zwanger zijn want we hebben alleen in het begin onbeschermde sex gehad. Vraag me af wanneer ik ongesteld wordt. Ik baal hier wel van, we willen volgende maand weer voor een kindje gaan maar met zo een cyclus wordt het wel moeilijker. groetjes Debby
Mijn cyclus na de bevalling was 38 dagen en nu 30 dagen. Balen zeg dat je niet weer wanneer je weer ongesteld wordt. Succes in ieder geval..
Wat was je cyclus voor je zwangerschap?? Mijn cyclussen waren zo'n 30 tot 35 dagen...Na de bevalling werd ik na 6 weken ongesteld (op de dag nauwkeurig, hihi). Daarna na 33 dagen en nu zit ik al op de 31 dagen..Dus hoop stiekem dat ik precies weer op de 33 dagen uitkom.
mijn cyclus is 2x 35 geweest. voor de zwangerschap was het 27-28 dagen. ben benieuwd wat het nu gaat worden maar ik zit pas op dag 18.
mijn cyclus werd na de 1e bevalling een 'ramp' ... -33-30-29-35-90!!!! pffffffffff na die lange cyclus besloten dat we voor een 2e kindje gaan. -34-40-34-35-de laatste waarin ik zwanger werd was 62 dagen... nu zit ik op 37-30 en vandaag is dag 35 al weer.... ik ben nu dus aan het tempen om gewoon duidelijkheid te krijgen Wat bij mij wel hielp om het enigszins regelmatig te krijgen, waren de zwanger worden pillen van de etos