5 dagen na eisprong menstruatie krampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babygirl27, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Afgelopen donderdag heb ik mijn eisprong gehad. Nu heb ik, 5 dagen later, al last van menstruatie krampen. Is er misschien iemand die dit herkend? Eigenlijk voel ik dit iedere maand vrij snel, waardoor ik iedere keer weer teleurgesteld ben omdat ik dan weet dat ik alweer niet zwanger ben.
    Ik heb ook een vrij korte cyclus, 26 dagen, waarvan ik op dag 16 of 17 mijn eisprong heb.

Yvonne

2. misa

misa Niet meer actief

Mmm, lastig! Misschien komt het door een innesteling? Volgens mij kan je dezelfde kwaaltjes hebben bij menstruatie, innesteling en zwangerschap..
    Spannend, en succes ermee!!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja, het kan heel veel betekenen, of helemaal niks. Omdat je 5 dagen geleden je eisprong hebt gehad, zou het een innesteling kunnen zijn.. Spannend, denk dat je niet meer kunt doen dan even afwachten!

4. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Ik heb deze maand net hetzelfde als jij!

Normaal heb ik de dagen rond en vlak na eisprong pijn, nu 6d na eisprong nog menstruatie-achtige steken..

Kunnen niet meer doen dan afwachten vrees ik.. en stiekem hopen ;)

Groetjes,

Lola

5. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Dank je wel voor jullie reacties! Helaas duurt dat wachten iedere maand weer zo lang, vinden jullie niet?
    Maar mijn gevoel zegt weer "nee". Dit was ook de laatste keer dat we het zonder hulp gaan proberen. Vanaf januari staan we onder behandeling van de gynaecoloog. Hoop dat er dan eens duidelijkheid komt.

6. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Lola, dan heb jij ook een late eisprong en een korte cyclus begrijp ik?

7. misa

misa Niet meer actief

Ja, babygirl27, het duurt elke maand verschrikkelijk lang..!
    Ben nog niet zolang bezig als jij, maar ben het op het moment zo zat..! Nu negatieve test én niet ongi.. Grrr!

Succes met wachten meid. En ik zou ook zeker hulp gaan zoeken als het weer niet gelukt is deze keer! Sterkte!

8. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    #8 Lola82, 22 dec 2009
    Laatst bewerkt: 22 dec 2009
    Ik heb mijn eisprong ongeveer de 16e dag (cylcus van 29d).. dat vermoed ik althans want ben nog maar enkele maanden met de piL gestopt dus nog niet echt helder zicht op!

Het wachten duurt inderdaad lang :( En je weet niet waaraan het ligt als het niet onmiddellijk lukt en dat maakt je zo onzeker .. en je kan er dus niets aan doen!

Groetjes

9. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Hoi Babygirl,

Ik had ook afgelopen donderdag mijn ei! en ben nu dus ook al 5 dagen in afwachting... Ik neem me elke keer voor niet op alles te gaan letten, maar ik ben wéér lekker bezig... Wat ik wel merk wat anders is: gevoelige borsten, maar dan niet op de oppervlakte maar echt diep van binnen. Als ik moet plassen, moet ik ook echt heeeeel erg plassen, vanmiddag om het uur ofzo (maar kan ook door de kou komen misschien) en verder veel steekjes onderin mijn buik, maargoed dit alles kan ook tussen mijn oren zitten...pff spannend he!!

xx

10. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    hahaha leuke verspreking Lola...:D:D

11. misa

misa Niet meer actief

Ja, hihi! Moest hier ook even lachen..!

12. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha ja idd :D

13. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ja leuke verspreking! Haha! Maakt niet uit hoor!

Jois, gelukkig is de hulp al in aantocht. Ik denk dat het er zelf aan ligt dat ik een zeer korte lutale fase heb. Maar dat gaan we in januari allemaal van de gynaecoloog horen. Mannetje is ook nog niet onderzocht, gaat dan ook gebeuren.

Reintje en Lola, wachten duurt inderdaad lang. En inderdaad, die onzekerheid is zeker geen pretje! Ben heel benieuwd wat er bij jullie gaat gebeuren.

En ja, iedere maand opnieuw neem je jezelf voor er niet meer bezig te zijn, en iedere maand opnieuw na je eisprong denk je: "zal het raak zijn" en voel je je zwanger. Erg he!

14. misa

misa Niet meer actief

babygirl27, hoe lang/kort is jouw lf dan?

15. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Hmmm bij deze "rechtgezet" ;)

16. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Het ging echt de ganse maand goed.. ik dacht "goh deze maand kan ik het echt goed van me afzetten/relativeren" .... tot de eisprong eraan kwam!

En zeker nu in de aanloop naar de NOD... 8)

17. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ik heb mijn eisprong op dag 16 of 17 en wordt op dag 26 gemiddeld ongesteld. Ongeveer 9 dagen dus. Ik temperatuur ook sinds 3 maanden. Vandaar dat ik dat precies kan bij houden.

18. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Ik ben trouwens afgelopen september al naar de gynaecoloog geweest voor een inwendige echo. Op de echo zag mijn baarmoeder er keurig uit en was er al een ei in aantocht te zien. In januari mag ik terug omdat mijn miskraam dan een jaar geleden was, en je in principe pas de MMM in kan als je een jaar bezig bent, mijn gynaecoloog heeft dat geteld vanaf mijn miskraam. In januari gaan ze dan het zaad van mijn vriend onderzoeken en krijg ik een kijk operatie om te kijken of er niets voor mijn ei leiders zit.

19. babygirl27

babygirl27 Actief lid

8 dec 2008
    257
    0
    0
    leerkracht
    Hee meiden,

Hoe is het vandaag bij jullie?

Deel Deze Pagina