Hallo, Ik heb in december een mk gehad na 5 weken zwangerschap. Erg vroeg dus maar niet minder vervelend. Precies 14 dagen na de mk had ik weer een eisprong en is m'n normale cyclus weer op gang gekomen. Nu had ik hoop dat ik meteen weer zwanger zou zijn omdat "men" zegt dat je na een mk heel erg vruchtbaar zou zijn. Nou ik weet niet of dat klopt, maar ik werd in ieder geval niet zwanger. Nu vraag ik me af of hier meer meiden zijn die zo'n vroege mk hebben gehad en hoe lang daarna zij weer zwanger werden en of het toen wel goed ging. Misschien moet ik er wel bij vertellen dat ik midden-dertig ben.
augustus 2008 een miskraam gehad, ook bij 5 weken. Ik had 15 januari 2009 weer een positieve test in handen. Ik was toen 37jaar.
Hee meid, Ik had in november een miskraam.. Was 5 weken + 3 dagen. Had daarna een hele korte cyclus en ben nu alweer zwanger!
Hee ladies, dat zijn al 2 positieve berichten. Hoop dat het ons ook een beetje mee gaat zitten. Was eerlijk gezegd best teleurgesteld vorige week toen ik ongesteld werd.
Kan ik me goed voorstellen. Je was in blijde verwachting, ook al was het nog pril, komt wel keihard aan zoiets. Ik weet niet of het je eerste zwangerschap was, maar mijn arts gaf aan dat een mk heel vaak voorkomt bij een eerste zwangerschap en dat het daarna vaak goed gaat. Ik hoop voor jullie gauw op een nieuwe zwangerschap! Liefs Emmely
Nee, het was niet m'n eerste zwangerschap. Heb al een dochter van 1 jaar. Ik weet inderdaad dat een mk best vaak voorkomt maar dacht altijd dat dat alleen bij anderen voorkwam bij wijs van spreken. En hoewel ik nu geaccepteerd heb dat het is gebeurd en ook best hoopvol ben voor de toekomst is er ook een soort van angst gekomen dat ik dat nog eens mee zou moeten maken. Maar aan de andere kant wil ik daar ook niet teveel bij stil staan want dan zou ik van een volgende zwangerschap niet eens kunnen genieten.
Ik had in september een miskraam. Had me eerste menstruatie eind oktober en was in december weer zwanger. Dus het kan snel gaan.
Bij ons duurde het wat langer, maar toch na 7 rondes weer zwanger! In het ziekenhuis zeiden ze; "goh, ben je toch snel weer zwanger". Maar ik vond het wel 7 lange rondes....
Ik heb voor Karel twee keer een miskraam gehad. Ik ben beide keren na een week of 6, 7 voor het eerst weer ongesteld geworden. De ronde ernaar was ik weer zwanger. Zoals je aan mijn banner kunt zien is het helemaal goed gekomen!
Als ik je moet zeggen hoe vaak ik niet heb gehoord: Oh, maar dan ben je nu wel extra vruchtbaar! (na mijn miskraam, na het HSG...) Helaas ben ik nu 9 maanden na de miskraam (en 2 maanden na het HSG), maar sta ik nog steeds met lege handen. Dus in dat extra vruchtbaar verhaal geloof ik niet zo.
dit herken ik maar al te goed! tis zaak om je lijf weer te vertrouwen en ondanks dat het nog zeer pril was kan de teleurstelling erg groot zijn dus alle verhalen over zwangerschappen stellen me ergens gerust..... ik was 1e keer in 2e ronde zwanger en doe er nu al een poosje over met 2 vmk's was zo bang dat "mijn lijf het niet meer doet" haalde van alles in mijn hoofd ben nu rustiger en heb me nu 1 maand "vrij" gegeven hoop dat ik volgende maand wat relaxster weer er tegen aan kan
ook ik heb vorige ronde een vmk gehad en we zijn er wel gelijk weer voor gegaan en natuurlijk hoop ik dat het gelijk weer raak is, maar ben ergens ook wel heel erg bang dat het weer fout gaat, dus het lezen van deze verhalen doet me goed, dat geeft hoop dat het uiteindelijk goed komt.
Na mijn Ma eind juni was ik na 4 rondes weer zwanger deze zwangerschap is helaas geindigd in een vmk. Na 4 weken weer ongesteld en nu maar weer afwachten. Sterkte het is niet niks.
Ik heb in maart én augustus 2009 een mk gehad... zit nu dus in de 6e ronde na mijn 2e mk en nog niets... Ik geloof dus ook niet in het zogenaamde "extra" vruchtbaar na een zwangerschap/mk
Hoi, Ik was na 2 jaar spontaan zwanger, dat werd een miskraam. Maar na 4 maanden was het alweer raak. Nooit verwacht! Dus hoop houden, het is echt een kwestie van tijd. Grt Vanilia
Hoi, Ik heb ook begin dec. een miskraam gehad met 8 weken, echter vruchtje was waarschijnlijk maar 5 weken. We mochten meteen verder gaan omdat mn baarmoeder mooi schoon was. Ben meteen weer zwanger geraakt. (Heel raar...ik wist, ik krijg eerst een miskraam en daarna ben ik meteen weer zwanger. Zo'n raar en heel sterk voorgevoel). Ben nu ongeveer 7 weken, maar is moeilijk te tellen omdat ik natuurlijk niet weet wanneer eisprong is geweest. Vind het heel eng allemaal!!!! Gelukkig volgende week een echo, hopelijk is alles goed. Kan dus heel snel gaan idd. Het komt allemaal als je lichaam er weer klaar voor is. Heeeeeel veel succes!!!!! Duim voor iedereen mee!
Wat fijn om dit ff te lezen. Na 7 maanden waren we zwanger en na 5 weken een mk helaas. We zijn nu weer aan t proberen gelukkig maar ook ik ben wel een beetje angstig. Mijn vriend zei dat t binnen 3 maanden zou lukken, vorige keer had ie ook gelijk haha hopen dat ie t nu weer bij t juiste eind heeft. Dit geeft wel weer goede moed!