Op 1 februarie tot 4 heb ik een lichte wijn rood gekleurde bloeding gehad deze is een week eerder komen op zetten dan de verwachte menstuatie.Nu is mijn vraag wanneer zou ik nu ong moeten worden. Ben een beetje in de war.omdat ik nu nog niet ong ben en februarie 28 dagen heeft.. veel liefs mij
Jha had 2 x zelf getest van de kruitvat. 2 voor 5 euro. Bij alle 2 de pakjes gaf de test bij 1 negatief aan en de ander na een half uur positief.Dacht ik wacht wel gewoon op mijn volgende menstruatie..Vindt het allemaal zo ingewikkeldt en moeilijk in elkaar zitten..
nu moet ik er wel bij zeggen dat de testen die positief aan gaven wel heel heel licht te zien was maar niet alleen ik maar mijn partner zag het streepje ook zichtbaar maar zei dat hij geen vertrouwen meer in de testen had
streep is streep. ik zou als ik jou was nog een test doen maar dan die clear bleu die duidelijk aangeeft zwanger of niet zwanger. dan weet je wel waar je aan toe bent. wel laten weten he. succes
Nou dan zou ik nog maar eens gaan testen. Want een streep, hoe licht dat die ook is houd in dat je zwanger bent! Succes, en hou ons op de hoogte!
Ik zou ook een ander merk test even gaan doen voor de zekerheid. Digitale is wel makkelijk indd. Dan heb je geen streepje gezoek!