afscheiding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door staffies, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik lees overal als de dames zwanger zijn dat ze dan van onderen veel meer afscheiding hebben ..is dat normaal en moet dat want ik heb daar helemaal geen last van alleen af en toe wat steekjes in mijn buik en borsten en af en toe beetje misselijk maar niet erg maar niet meer afscheiding :( ...ja ik weet ik ben best onzeker is mijn 1ste zwangerschap

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik heb er ook bijna geen last van en alles zit toch echt goed. Na 3 goede echo's durf ik dat wel te zeggen. ;)

3. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    oke ..ik vond het zo raar omdat iedereen erover begon en ik heb dat echt niet vandaar dat ik een beetje ongerust was ...

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik heb er wel heel veel last van maar dat wil niet zeggen dat iedereen er last van moet hebben hoor, wees maar blij want echt prettig is het niet;)

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb er ook nauwelijks last van. Niet iedere vrouw heeft dezelfde kwaaltjes hoor. Zo is ook lang niet iedereen misselijk.

6. MissDee

MissDee Bekend lid

22 mei 2010
    830
    142
    43
    Ik heb er wel last van... Niet bijzonder veel, maar wel het idee dat het "natter" is daar beneden.

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik heb t bij de ene zw.schap wel gehad.. en bij de andere niet.. t zegt dus niets....geen zorgen maken...

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik heb een vraagje,
    Ik ben op 13mei met de pil gestopt waardoor ik niet weet hoe me cyclus loopt maar heb sinds 3dagen last van pijn in me onderbuik maar niet alsof ik ongesteld moet worden....ik had gister ochtend een beetje roze bloed verlies alleen tijdens afvegen zeg maar nog geen uur later is het over gegaan in bruine afscheiding het is nu nog niet weg maar wel alleen als ik afveeg zeg maar...heb niet meer buikpijn etc....maar vroeg me af wat het kon zijn?is het een teken van innestelbloeding of wat?

Deel Deze Pagina