wolk gezocht!

Discussion in 'Zwangerschap' started by shenoby, Jul 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shenoby

shenoby Niet meer actief

tja daar zit je dan.
    zwanger van de 2e en een helder blauwe lucht.
    geen wolk te bekennen waar ik op kan klimmen.

nu is het absoluut een wonder.
    want deze dame heeft endo en pco.
    ik heb al 2 clomid behandelingen gehad.
    maar doordat ik een behoorlijke dip heb gehad hadden we besloten onze kinderwens nog even opzij te zetten.
    en nu spontaan zwanger!

begrijp me niet verkeerd,het is gewenst,welkom en we zijn blij. alleen.... is het een beetje een ongelukkige timing.
    ik mis de euforie die ik had bij de eerste zwangerschap.
    en toch.. is het wel al mijn kindje, hoop ik vurig dat alles goed is.
    dat alles goed blijft gaan.
    enz enz enz.
    misschien moet ik even wat langer aan het idee wennen omdat het nu juist niet helemaal de bedoeling was.
    maar daardoor voel ik me nu wel al schuldig naar dit spruitje toe.
    dat ik niet blijer ben.

dus dames wie heeft een wolk over?
    send it my way want ik wil ook op de wolk.

2. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    2,571
    1
    0
    Ik stuur je bij deze een wolkje over!!
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik raakte vorig jaar ook onverwachts zwanger en ik moet eerlijk bekennen dat het ook bij ons eventjes geduurd heeft tot ik mijn wolkje gevonden had.
    Maar wees gerust....die komt vanzelf!!!
    Als je weer mooie beelden ziet op je eerste echo, voor het eerst het hartje hoort, weer die schattige babykleertjes ziet enz enz.
    Komt goed......maar daar ben ik niet bang voor.

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Ach meis...
    Hier ook spontaan zwanger van de 2e nadat ons meisje middels IUI bij ons kwam. Echter, ik zit wel op een grote roze wolk. En om me heen zweven nog wat reserve wolken, dus kijk morgen als je wakker wordt maar even naar buiten, dan wordt er 1 afgeleverd...:)

Laat het rustig bezinken, het is logisch dat je even moet wennen, vooral als je na een dip je plannen even opzij had gezet voor een tweede wonder. Komt goed, echt waar! En voor je het weet heb je je eigen wolk gevonden!

*knuf*
    Lisszy

Edit:
    En natuurlijk heel erg gefeliciteerd! :)

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    ik wolk hier alle kanten op, heb voor het eerst echt geluisterd naar de arts en vandaag helemaal niets gedaan behalve ontspannen en ik voel me fantastisch!

Ok...mijn bekken doen nog steeds pijn, evenals de rest eigenlijk en ik zit nog aan de medicijnen en wordt soms wat draaierig, maar ik ben voor eht eerst sinds weken niet doodmoe!

Hoeraaaaaa, hier neem een wolk van mij dan gaan we samen wat rond cruisen :D

5. misa

misa Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Goed nieuws!
    Ik heb een hele grote wolk, dus je mag wel een stukkie van mij..! ;)

Ik weet niet of het je helpt: maar je hebt al een kindje, en perfecte timing bij een (tweede) kindje bestaat ook vaak niet. Je bent nog pril zwanger, dus je hebt vast even wentijd nodig. Maar dat komt vast goed! Denk aan alle moeite en al het bijzonders wat weer gaat komen..! :) :) :)

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

meiden wat een lieve reacties.
    zit hier helemaal emo achter mijn computer schermpje.
    morgen mag ik naar de gyn omdat ik dus nog medicijnen gebruik voor mijn dip. en dan gaan we gelijk een echo maken.
    dus misschien ben ik morgen wel een stuk meer happy.

heb net de babykleertjes van zolder getoverd en alles eens even weer bekeken.ja dat roept dan toch wel weer gevoelens op.
    zal vast allemaal wel goed komen.
    maar doordat ik zelf nog niet helemaal weer goed in mijn vel zit ben ik nu ook heel onzeker.

7. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Als je maar goed naar je eigen blijft luisteren.
    En voel je je niet schuldig. Als je jezelf de tijd gunt, komt het goed!
    Succes morgen! Leuk, nu al een echo! :)

8. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

bij ons zat het in de planning maar toen ik de test ging doen geloofde ik het gewoon niet en bij verlos geweest geloofde ik het ook niet...
    bij mij heeft het ook ff gedeurd voordat ik pas eg besefte en geloofde van oooh we krijgen een kindje....
    en nu kan ik niet wachten als die eruit is moet nog 5 weken

9. cherryl

cherryl Fanatiek lid

Jan 27, 2009
    2,923
    0
    0
    hier een wolkje van mij naar jou toe!

het heeft bij mij ook een hele tijd geduurd voordat ik een wolk gevonden had...
    bij ons was het helemaal gepland en toch was er geen wolk te bekennen... ik denk dat ongeacht hoelang je er mee bezig bent geweest een 2e toch anders is dan de 1e.
    zoals al eerder hier een topic over is geweest "een 2e je doet het er bij"
    ik hoop voor je dat je na de echo wat blijer kunt zijn.. enne je hoeft je echt niet schuldig te voelen naar die kleine spruit toe, die krijgt echt z'n liefde wel! komt allemaal goed!!
    sterkte

Share This Page