in de war

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wen, 5 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen

    Wen Actief lid

    hoihoi,

    nou helaas zijn de :evil: :evil: weer gekomen. Ik had vorige week echt hele pijnlijke borsten (kon ze bijna niet aanraken) en had onwijze krampen en steken de hele tijd. Maar dit had ik nog nooit gehad. (ben nu 4 maanden) bezig. Dus ik dacht nou misschien is het wel raak. Maar nee, ik ben zelfs een dag eerder ongi geworden. En dat doet ook al zo'n pijn.....

    Heeft iemand dit ook meegemaakt? Ik vind het raar dat ik nu ineens zo veel last ervan heb???

    alvast bedankt.

    groetjes,wen
     
  2. Niet meer actief

    Heb je de pil geslikt?

    Het kan een nawerking zijn van he pilgebruik.
     
  3. Wen

    Wen Actief lid

    Ja, maar had ik het dan ook niet de andere maanden na het stoppen moeten hebben?
     
  4. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Hoi,

    Ik had het vorige maand ook. Ik was er gewoon van overtuigd dat ik zwanger was. Ben een paar maanden geleden zwanger geweest, maar toen liep dit uit op een miskraam, maar herkende het gevoel (dacht ik). Had ook heeeele gevoelige borsten, onderbuikkrampen e.d.
    De test hoefde ik alleen nog maar te doen om bevestiging te krijgen, maar helaas....werd dus gewoon ongesteld.
     
  5. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Het zou inderdaad kunnen dat je even zwanger bent geweest. De helft van alle zwangerschappen eindigt in een miskraam waarvan een groot deel de vrouw niet eens wist dat ze zwanger was! Ik heb het zelf ook een keer gehad hoor, ik zat toen nog bij iemand die mij via voetreflex behandelde voor mijn migraine en zij zei toen dat het inderdaad een 't wijfelgeval' was geweest...
     
  6. Wen

    Wen Actief lid

    Nou ik dacht inderdaad ook dat ik misschien gewoon een 'soort' hele vroege miskraam had. Juist omdat het zo pijn deed. :(

    Bedankt voor jullie reacties!!!

    groetjes, wendy
     
  7. lovely

    lovely Lid

    24 nov 2005
    92
    0
    0
    IK heb die klachten al sinds ik gestopt ben met de pil
    Deze cyclus is de eerste dat ik er geen last van heb
    Dus dat het van het ontpillen kan komen is goed mogelijk hoor
    De een doet er eenmaal langer over dan de ander

    Een vrouwen lichaam is een moeilijk te begrijpen iets vind ik

    Groetjes Lovely
     
  8. Wen

    Wen Actief lid

    inderdaad.
    Wat kan je lichaam je voor de gek houden en rare dingen met je uithalen......

    nou ja we gaan gewoon weer vol goede moed naar de volgende ronde ;)
     
  9. lovely

    lovely Lid

    24 nov 2005
    92
    0
    0
    Heel veel succes in de volgende ronde
     

Deel Deze Pagina