Hallo aanstaande mama's of al mama's Ik ben eens benieuwd hoelang jullie erover hebben gedaan om zwanger te worden na het stoppen met jullie pil.. Welke pil heb je geslikt? Hoelang heb je de pil geslikt? Hoeland duurde het eer je zwanger was/bent?
Welke pil heb je geslikt? microgynon 50 Hoelang heb je de pil geslikt? 8 jaar Hoeland duurde het eer je zwanger was/bent? nog niet zwanger
stediril 30 15 jaar geslikt na 3 maanden zwanger nu voor een tweede stediril 30 2,5 jaar geslikt poging 2 (gestopt einde dec 2010)
Tryginon (ofzo, een driefasepil iig) Ik heb 10 jaar de pil geslikt (niet 10 jaar dezelfde pil) en ik was na 2 maanden zwanger.
Mycroginon 30 8 jaar 1e ronde zwanger Nu al sinds de geboorte van de eerste zonder pil en nog niet zwanger
Microgynon 30, en nog steeds niet zwanger.. Het hangt er ook vanaf of het zaad van het mannetje goed is, hier is dat dus niet het geval. En of het bij jezelf allemaal goed zit. Dus denk niet dat het aan het hoelang pilgebruik ligt..
Lijkt wel of iedereen met Mycrogynon 30 langer erover doet om zwanger te worden... Mycrogynon 30 15 jaar nu ronde 8, nog niet zwanger
Hier al 3 keer zwanger gewqorden door de pil heen. de eerste door de mycrogynon 30. de 2de door de stederil 30 en de 3de door de pleisterpil heen. Maar dat is bijna bij iedereen in mijn familie van het vrouwelijke geslacht,mijn zusje en nichtje zijn er ook al meerdere malen door de pil heen zwanger geraakt. Dus hier vrij snel zwanger terwijl je het niet verwacht. Dit is mijn 5de zwangerschap en was in nov 2010 gestopt met pleisterpil vanwege positieve test. daarna 3 weken later bloedverlies. Dus dacht aan een miskraam in dec. 1 maart zie ik hoelang ik echt zwanger ben. Kan zijn dat die van dec er namelijk nog zit en ik alleen de oude bloed als ongi heb gerekend. groetjes Bianca
hallo, hier microgynon 30, 3de ronde zwanger maar helaas een mk. Nu weer in ronde 2. In totaal nu 6 maanden bezig. groetjesl oes
wij zijn bezig om zwanger te worden ik ben nog maar net gestopt met de pil (12 febr was mijn laatste ongesteldheid van de pil) daarna zijn wij al wel aan het klussen geweest, maar ik verwacht er eerst niks van. Heb goed 7 jaar de microgynon 30 geslikt, dus het is even afwachten, ik slik nu al wel 2 a 3 weken foliumzuur. Heb alleen het idee dat mijn buik verandert omdat ik geen pil meer slik, kan dit? dus voor mij nog even uitzoeken hoe lang me cyclus zal zijn, heb nu alleen wel een raar gevoel, beetje opgezet gevoel in me buik ofzo. Verder heb ik tot nu toe nog weinig klachten van het ontpillen voor de meiden die bijna kunnen testen, heel veel sterkte en succes toegewenst