Heej meiden, Ik had een vraag over menstruatie. De 3e maand nadat ik met de pil was gestopt was ik 3 dagen overtijd en werd toen heel heftig ongesteld. Daarbij verloor ik wat vlezig slijm/stolseltjes. Deze cyclus was ik 1 dag overtijd en sinds ik vanmorgen ongesteld ben geworden verlies ik weer vlezig slijm/stolseltjes. Weet iemand wat dat is en waar dat mee te maken heeft? Als ik op tijd ongesteld wordt heb ik hier namelijk geen last van.
Hoi Petra. Ik heb laatst deze vraag ook gesteld op het miskraam forum, want ik heb afgelopen vrijdag hetzelfde gehad... Verloor veel oud bloed en ineens vrijdagavond met afvegen een stukje vlies... Denk net zoiets als jij bedoelt!? Iemand reageerde daarop en schreef dat zij dit tijdens haar zwangerschap ook wel had gehad en dat de VK tegen haar zei, dat dat een soort van afscheiding was. Ik dacht zelf ook eerst aan een hele VMK, maar testte negatief, dus denk dat dat het niet was! Gelukkig! Blijft allemaal gissen he... Groetjes Pasjuh.
Hoi Pasjuh! Nou wat rot he al die dingen die je lijf ineens vertoond nu je de pil niet meer slikt! Op zich wel een opluchting dat ze daar hadden gemeld dat het waarschijnlijk geen vmk is geweest. Ik schrok me rot toen ik het de 1e keer zag. (hier komt het smakelijke praatje) in mijn maandverband zaten inderdaad een soort vlezige vliesjes die opgepropt waren en er zat wat donker slijm bij het blijft inderdaad allemaal gissen...laten we hopen dat het snel raak is voor iedereen!
Hey Petra. Kom jou wel in meer "vragen" tegen Ook druk bezig met zwanger worden dus... en ja ik denk iedere maand weer zwanger te zijn hoor en ben daar eigenlijk wel een beetje klaar mee... Wil het heel graag loslaten, maar da's erg moeilijk. Heb in juni een MK gehad en daarna werd "ineens" iedereen om me heen zwanger (nou ja, niet iedereen hoor! hahaha...) Werk ook nog 's in een KDV, dus volop zwangeren en baby's! Tjonge wat baal ik daar soms van en van mezelf! Wil graag geinteresseerd en blij zijn voor hun, maar daarom blijf ik er zelf ook maar mee bezig! Nou, dit wordt wel een erge klaagzang! Ben gelukkig ook nog wel heel veel met gezellige en leuke dingen bezig hoor met vriendinnen en mn vriend! Maar het zou leuk zijn als we allemaal toch snel 's leuk nieuws kregen. Dat zou wel voor een enorme babyboom zorgen in Nederland! Groetjes Pasjuh.