Maar ik heb nog best veel dagen tot aan mn nod...maar ben nu echt misselijk s avonds...bleh, denk dat ik ziek aan het worden ben ofzo.. Ook nog steeds erg vochtig van onder...net ook weer echt van die wittige afscheiding, weer soort propje...(best veel, dikkere afscheiding waardoor het snel een propje wordt) Liefs Syl
Ben nog steeds misseljk, nu ook overdag..voel me gewoon beroerd...Denk dat ik dan griepje heb ofzo, want zo snel kun je niet misselijk worden lijkt mij, kan pas na innesteling toch? Andere keren toen i zwanger was, werd ik ook snel misselijk, ook iets van 9 dagen van tevoren al (meestal tegen de avond) Voel ook steeds krampjes.steekjes onderin mn buik.. Afscheiding is ook nog steeds aanwezig, vooral wittig Ik zal toch eerst moeten wachten tot 14 februari.. Liefs Syl
Mooie datum om te testen Heb je je eisprong gevoeld? Misschien heb je deze maand een vroegere eisprong gehad waardoor je al dichter bij je NOD zit? Het klinkt in ieder geval heel hoopvol! Ik duim voor je! Liefs, Sandra
@ sylvia Ben ook elke avond misselijk. Heb precies hetzelf als m'n vorige zwangerschap. Dus ben benieuwd. Wachten duurd wel lang he! Hoop voor je dat je positief test.
Hoi! Ik heb afgelopen donderdag mn ei gehad..dat zie ik aan het tempen, vanaf vrijdag is die nl flink omhoog gegaan (had vrijdag en vanochtend 37,0c en daarvoor 2 dagen 36,5 c...) Ik heb meestal na ei 37,0c alleen niet altijd zo snel al.. Maar had dinsdag een posi ovutest en woensdagochtend een ei symbool van persona...Nu is het wel zo dat ik woensdag en donderdag een uur vroeger he moeten testen ivm werk. Maar denk toch dat ik donderdag mn ei heb gehad.. Vind het wel spannend omdat ik het positieve gevoel blijf houden...over zwanger worden Ook ruik ik snel dingen en word ik daar nog beroerder van...maarja, dat is bij een griepje meestal ook het geval... Toch ben ik niet echt ziek ofzo maar gewoon beetje beroerd, niet helemaal fit/lekker..heb geen koorts ofzo... Nouja, vanaf volgende week donderdag weet ik weer meer, en wat ik dan allemaal voel.. Wil eigenlijk niet te vroeg gaan testen maar kan me noiot zo goed inhouden en heb nog veel matcare testen liggen...dus als ik eerder test en mn temp is nog hoog en ik heb nog klachtjes..dan ga ik misschien zondag (volgende week dan) testen.. Ik heb nu ook al kleine mini krampjes...echt irritant, dat ook dat weer alleen bij mn zwangerschappen zo was...nouja, ik ga nergens van uit maar ik hoop erg dat het raak is! We zien wel! Mn zusje is heir op bezoek en blijft nachtje slapen, ze heeft net buiten staan roken (mag niet bij ons binnen ivm kinderwens dus) en bleh! Stinkt zeg! Word weer misselijker..Ze komt niet eens in mn buurt maar ik ruik het erg goed..(wat ben ik toch een zeur haha) Moon85, jij nog maar 5 dagen tot testen! Spannend zeg meis! Liefs Syl
He Moon we lopen gelijk! Wachten duurt idd lang. Ben ook vaak misselijk dus wie weet misschien deze keer....
Ik zal duimen voor jullie! Ga misschien morgen testen hihi. Wie weet geeft ie al iets aan. @ sylvia Ik zag dat je ook MK's heb gehad. Heb jij ook dat je het heel spannend vindt. Ik wil het heel graag maar aan de andere kant best nog beetje angstig. @ geduld Je hebt wel de perfecte naam haha. Zit jij ook niet in de mmm of heb ik dat fout?
Hoi Moon Heb je vandaag testje gedaan? Zit idd in de MM. 2e ronde clomid (100 mg) als dit niet lukt dan waarschijnlijk IUI. Wilde eigenlijk ook vandaag testen maar moet van mezelf wachten tot donderdag! Dus het zal wel dinsdag worden. hahaha = logica
Hoi hoi Had het gedaan maar negatief. Dat zat er ook wel in is een week voor me NOD. M'n banner klopt nl niet. Dus wacht nu netjes
hallo ik ging gisteren naar de wc toe en ik had inneens myn onderbroekje met doorzichtig en slymerig slym ik weet alleen niet of dit met een zwangerschap temaken heeft wie kan my er wat over vertellen wat dat zou kunnen zyn.
ik ging gisteren naar de wc toe en ik had myn onderbroekje vol met slym zitten het was doorzichtig en slymerig en vamorgen had ik het niet meer ik weet alleenn niet of dit met een zwangerschap temaken heeft. ik hoop dat iemand my kan vertellen wat dat zou kunnen zyn
Misschien zit je nu pas in je vruchtbare dagen Dolfyntje... doorzichtig en rekbaar slijm duidt meestal op vruchtbaarheid...
Jupz, als je zwanger bent is het niet doorzichtig. En sommige hebben dan geen slijm en andere weer wel.
Ik heb ook meer last van afscheiding sinds ik zwanger ben.. Het lijkt op Tipex Wel vervelend al dat vocht/urine verlies want daardoor heb ik nu exceem
Ik heb sinds vanacht echt super veel afscheiding, wittig, beetje melkachtig, ene keer iets dikker dan e andere keer maar echt wittig.. Maarja, zit nog maar op dpo4 dus moet nog geduld hebben...meestal voel ik vanaf een week van te voren meer..dus ongi krampjes enzo..die heb ik alleen zo vroeg van te voren als ik zwanger ben..(wel 2 keer mk ) Ben benieuwd... Liefs Syl
Bij mij is het ook een wit papje zoals bij de meesten hier , maar het hoort niet jeuk of irritatie te geven , dan kan het een infectie zijn. Zou ff naar HA gaan als ik jou was Amilah.Die kan je er iets voor geven.
vanaf wanneer hadden de zwangeren die afscheiding? Ik heb het nu nog steeds super erg, echt niet normaal, zo vochtig en het is dus witachtig maar geen infectie ofzo want het ruikt zowat niet...maar het blijft maar komen... Zulke afscheiding had ik dus alleen bij mn zwangerschappen vanaf dpo 6...zit nu nog maar op dpo4 maar heb ook beetje ongi krampen... Liefs Syl