Sylvia, ik duim voor je dat die afscheiding een positieve test tot gevolg zal hebben! Je hebt al zoveel pech gehad, je verdient zo'n mooie positieve test! Ik duim voor je! @ Ingeborg: hoe ziet dat 'vocht' er uit?
Het vocht is gewoon doorzichting. Daarnaast heb ik last van veel witte dikke afscheiding. Wat kan dit betekenen? Zit nu ca 4/5 dagen na eisprong
Dank je wel Speeters! Lief van je! Ik heb meerdere klachtjes, die ik tot nu toe echt alleen maar heb gehad toen ik zwanger bleek te zijn..dus hoop dat dat nu ook het geval is en ik zwanger blijf Maarja..ik weet..je lichaam kan ineens heel anders reageren en je voor de gek houden helaas.. Liefs Syl
@ Sylvia: we blijven duimen en zien wel wat er van komt! Ze zeggen toch altijd dat je na een miskraam net erg vruchtbaar bent, dus hopelijk.. :-D @ Ingeborg: Doorzichtig slijm duidt meestal op je eisprong en na de eisprong verandert dat vaak in ondoorzichtbaar rekbaar slijm tot krijtwit, papperig slijm. (Dat is toch mijn ondervinding ). Dus wat ik er van kan afleiden betekent dit gewoon dat je je eisprong enkele dagen geleden hebt gehad. Had je normaal niet zoveel slijmverlies? Een verandering van hoeveelheid kan natuurlijk ook iets anders betekenen, maar ook stress en ziekte kunnen er een invloed op hebben. Liefs, Sandra
Nee normaal niet zoveel last van na eisprong, vreemd. En ik ben ook niet ziek of heb een infectie o.i.d. Ik heb ook steekjes in mijn onderbuik echt laag en een zeurderig gevoel. Dit komt meestal tegen eind van de middag opzetten en zet 's avonds flink door. Wat kan dit betekenen?
Daar durf ik geen uitspraak over doen. Ik heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen hun innesteling zo beschrijven. Maar eerlijk gezegd heb ik zo'n gevoel ook al een paar keer gehad zonder dat het iets had te betekenen. Dus ik denk dat je gewoon nog even zult moeten afwachten en kijken of je ongi wordt
En een beetje gelig wit achtig slijm (lijkt een beetje op snottebellen van kinderen, sorry hoor ) Wat betekent dit dan?
Ik had dat meestal van dag 15-... Dus na mijn eisprong, had niets te betekenen, en nu zelfs met de pil krijg ik dat steeds na dag 14 (waarop ik 'vruchtbaar slijm' heb) en ik heb geen eisprong. Dus ik denk dat het niet zoveel te betekenen heeft Maar ik hoop voor jou natuurlijk van wel!
Bij sommigen was dit inderdaad een teken, maar je zit nog wel 6 dagen van je NOD. Ik hoop voor jou dat het een goed teken is (maar ik had het wel altijd na mijn eisprong)