Blijven liggen met de bips omhoog na het vrijen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WendymvSenna, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Blijven jullie liggen na het vrijen met "de bips" omhoog met een kussen eronder ofzo en zoja, hoelang??

Wij vrijen vaak s'avonds voor het slapen gaan en in de periode van mijn eisprong, sta ik dan eigenlijk nietop, ik val gewoon in slaap en sta sóchtends dan pas op, maar is dat eigenlijk wel goed of kan ik beter 15 minuutjes ofzo met een kussen liggen en dan toch opstaan??

2. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Volgens mij maakt het niet uit. Als wij gevreeen hebben, moet ik daarna altijd plassen en dat doe ik dan ook altijd en ik ben zwanger geweest.

3. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Je hoort wel is dat het nuttig is om met een kussen onder de kont zo'n 10 minuutjes te blijven liggen, langer dan dat hoeft echt niet.

4. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    ik ga ook nooit na het vrijen met mijn bips omhoog, wij vrijen ook altijd meestal s'avonds en na het vrijen gaan wij ook gelijk slapen en sta ik de volgende morgen weer op en ik ben nu 6 dagen overtijd en heb dat altijd al gedaan en was in maart dit jaar ook zwanger .. dus dat maakt echt niets uit meid ! gewoon lekker gaan slapen na het vrijen;) hihi

5. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik merk wel dat als ik na 10 a 15 minuten opsta er wel gelijk "vanalles" uitloopt en dat heb ik niet als ik de nacht gewoon geslapen heb ........

6. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

18 mrt 2011
    230
    1
    18
    Vrouw
    Thuizorg
    Markelo
    dat klopt, dat heb ik ook.. maar er zijn zoveel zaadjes die binnen komen, en volgens mij zwemmen er wel wat (goeie) zaadjes door naar je baarmoeder..

7. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Dat wat je na 10 minuten eruit voelt lopen, dat zal na 1 nacht ook je ei niet bereiken. Althans dat is wat mij is verteld.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    Ik ga altijd gewoon direct plassen na afloop, ivm kans op een blaasontsteking en ben tot nu toe 2 keer heel snel zwanger geraakt.

9. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

3 mei 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan je daar blaasontsteking van krijgen? dat wist ik dus echt niet .........

10. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    ik blijf altijd 10 tot 20 minuutjes liggen met een kussen onder me bibs.. moet daarna ook altijd plassen, maar denk niet dat het heel veel uitmaakt hoor, want als ik de volgende dag opsta loopt er meestal ook nog wat uit.

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    Ja, niet door het sperma op zich, maar door de bacteriën die bij het klussen voorkomen. Door direct daarna even te gaan plassen spoel je als het ware de bacteriën bij de urinebuis weg waardoor je minder kans het op blaasontstekingen.

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik ga eigenlijk altijd direct na het vrijen naar het toilet. En heb inmiddels ook al 2 mooie wondertjes rondlopen, dus het hoeft niet per sé hoor.
    Dat wat er uitloopt is gewoon ook veel vocht van jou, hem en ook wel sperma uiteraard. Maar een gemiddelde zaadlozing heeft vele miljoenen zwemmertjes, dus daarvan komen er ook echt wel een aantal bij jouw eitje uit.

13. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    De meeste vrouwen hoeven niet met de billen omhoog om zwanger te raken. Toch blijkt het wel effect te hebben, vrouwen die iui, ivf,icsi enz. ondergaan blijven vaak wel even liggen met de benen omhoog. (toch zijn er gyn. die dit weer niet doen;))

14. mien1

mien1 Actief lid

20 jan 2011
    333
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga meesltal gelijk naar de w.c. toe als wij hebben geklust en we zijn klaar als ik dan zou blijven liggen loopt er al veel uit dat vind ik nog al vies dus ga daarom ook gelijk naar de w.c.
    Maar ja ben nog niet zwanger geraakt.

15. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik blijf hooguit enkele minuutjes liggen en ga naar de wc nadien, plus vaak even afspoelen met sproeier. Ik heb namelijk in het verleden vaak een blaasontsteking gehad, dit wil ik niet meer opnieuw ;)
    Met kont omhoog maakt volgens mij niks uit.

16. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, hier minstens een half uur met m'n benen omhoog en met een kussen onder m'n billen. Ik voel me eigen opeens een beetje maf nu ik de reacties lees. Had het een keer op een belgische website gelezen, dacht eigenlijk dat iedereen dat deed. Moet ff lachen om mezelf hoor.

17. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Minstens een half uur lang met benen omhoog? Wel moedig van je :D

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Het is wel goed om even 15 minuutjes te blijven liggen. Maar met een kussen onder de kont hoeft écht niet, heb ik ook nooit gedaan en ben inmiddels toch al 3x zwanger geweest.. Blijven liggen is ook niet goed, je moét plassen na de seks anders kun je blaasontsteking krijgen.

19. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    kussen eronder is niet nodig... gewoon liggen is ook genoeg... ik probeer meestal wel een 20 min te blijven liggen en daarna even te gaan plassen, maar ik val ook wel eens gewoon in slaap.

20. me83

me83 Niet meer actief

na het vrijen ga ik altijd meteen slapen.. plassen doe ik vaak van te voren en als ik erna nog moet dan zal ik toch echt op staan.. geloof dat er wel genoeg zaad binnenkomt want als je man klaarkomt richt hij rechtstreeks de baarmoeder in volgens mij..

tis denk ik bevoordelijk om 15 min oid te blijven liggen maar daarna kan je gewoon naar het toilet gaan hoor..

succes

Deel Deze Pagina