Meiden.... even een vraagje, bewust natuurlijk hier geplaatst, aangezien hier de meeste 'net' zwangere vrouwen zitten.. ik lees overal op het forum over afscheiding die cremerig zou zijn tijdens zwangerschap.. vanaf wanneer zou deze afscheiding er zijn? en ben je al direct niet zwanger als je in je afscheiding niet veel verschil merkt?
Ik ben nu 23 weken zwanger en heb maar weinig verschil gemerkt, mja, op sommige dagen is het wat vloeibaarder en meer dan voor m'n zwangerschap, maar over het algemeen is het vrijwel hetzelfde gebleven. Dus mijn ervaring; afscheiding hoeft niet te veranderen als je zwanger bent.
ik zou het niet weten maar ik ben ook bezig en denk dat ik zwanger ben en mijn afscheiding is heel erg anders en veel ik weet niet of het kan zijn dat ik zwanger ben maar heb der wel veel over gelezen
Bij mij is de afscheiding ook niet echt veranderd toen ik zwanger werd. Het voelt eerder droger aan. Wel heb ik als ik afscheiding heb, cremige afscheiding, maar dat had ik voor NOD ook altijd.
ja daar was ik juist bang voor, dat als het droog zou zijn er geen zwangerschap zou kunnen zijn.. heel fijn om te horen van een (pas) zwangere meid! dank je wel