Zegt kleur test iets?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by jellie, Feb 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Goedenavond!
    Ook even een vraag van mijn kant. Weet net een kleine week dat ik zwanger ben. Heb 26-01 test gedaan ( 2 dg na NOD). deze was s'middags licht positief. 27 en 28 jan ook getest deze waren met ochtend urine en een stuk duidelijker maar niet zo donker als de controle streep.
    Vandaag ,7dg na NOD. heeft Moeders voor Moeders een test gedaan, ook deze was positief maar ook weer niet zo donker als de controle streep..
    Maak ik nu 'gewoon' weinig HcG aan ofzo? Zegt de donkerheid van het testen iets?
    Ik weet dat je of zwanger bent of niet en niet een klein beetje zwanger maar toch?
    Alvast bedankt voor het antwoord!
    Groetjes

2. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Oh ja, het zijn verder geen vage streepjes hoor, je kunt ze van een paar meter zien maar ze zijn gewoon niet zo donker als de controle streep..

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Jellie,

Gefeliciteerd!
    De kleur van het streepje wil niets zeggen hoor. Positief is positief. Een week later heb je meer HcG en toen was het streepje ook niet duidleijker, dus daar heeft het niets mee te maken.
    En inderdaad, een beetje zwanger bestaat niet ;)

Groetjes Brigitte

4. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Dank je wel Brigitte!
    Moet de kleur van de streepjes maarloslaten en proberen te genieten.. het is ook zo spannend en onwerkelijk!

5. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Helaas is heb ik een miskraam gekregen 6 febr.. Leeg vruchtzakje... Ws was ik dus niet echt zwanger meer op het moment van testen, is in een heel vroeg stadium al verkeerd gegaan..

6. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi jelle,

Jammer! We leven met je mee,

Imke

7. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Dank je! Tis moeilijk maar we proberen positief te blijven...!

Share This Page