op nod een beetje bloedverlies, ongi kramp en ineens verdwijnt het?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by marie24, Jan 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marie24

marie24 Actief lid

Jan 25, 2012
    115
    1
    18
    Hallo,
    Ik had al een topic geopend over andere kwaaltjes die ik had. Maar nou heb ik weer iets geks en ik kon het niet vinden op dit forum.

Vandaag is mijn nod....
    Nou ik werd vanochtend wakker..voelde niets... ik ging van bed en een uurtje later verging ik van de buikpijn (dat had ik gisteravond ook, enorme ongi pijn)
    Toen ik vanochtend rond een uur of 12 naar de toilet ging, zag ik dat ik al een heeeel klein beetje bloed was verloren...
    Ongesteld dus....
    Maar.... elke keer als ik weer naar de wc ging... plaste ik eigenlijk alleen maar een klein beetje bloed mee en bij het vegen (sorry maar weet even niet hoe ik het netter kan omschrijven) maar echt verliezen deed ik het niet. En nu verlies ik niets meer. Buikpijn is ook weer redelijk weg. Heb nog een heel licht gevoel van ongi maar meer weer steken in mijn linker lies...

Ik snap er nou eigenlijk helemaal niets meer van...
    Maar ja misschien dat morgen mijn menstruatie helemaal doorbreekt.
    Heb dit alleen nog nooit gehad. Vanaf dag 1 was ik het al gewoon in normale hoeveelheid.....

Herkend iemand dit?

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Tijd voor een testje, lijkt me ;)

3. tiepetje

tiepetje Actief lid

Aug 1, 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    en?!!!

4. miemie79

miemie79 Actief lid

Dec 15, 2011
    178
    22
    18
    NULL
    NULL
    hier ongeveer hetzelfde, maar dan 2 dagen een klein beetje bloedverlies, van morgen een 2v5 kruitvatje er tegenaan gedaan, maar 1 streepje dus weet ook niet waar ik aan toen ben? ben wel erg misselijk bleeeh....

Share This Page