Afscheiding

Discussion in 'Zwanger worden' started by imjustmyself, Feb 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

Ik had na mijn ei sprong dikke witte plakkerige afscheiding
    En nu heb ik sinds een paar dagen dat het dunne wit heldere afscheiding is mijn nod is 14 feb.
    Weet iemand wat dit kan zijn?

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi, op hoeveel dpo zit je nu?

Ik heb een luteale fase van 10 en ik had ook van die korrelige prut tot ongeveer 8 dpo. Toen kwam er wat slijm los en daarna gelijk de menstruatie. Ik denk dat de baarmoeder dan open gaat en het slijmpropje vrij komt. Maar ja het kan ook een zwangerschap zijn heb ik gehoord.

Hier heb je dus eigenlijk geen moer aan :D sorry. Maar goed. Dit is mijn ervaring. Dat slijm van mij was overigens al wel wat rozig, dus had een vermoeden dat de ongi wel kwam. Bij jou is het wit he?

Succes!

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Kan vanalles betekenen...
    van wat ik hier lees is daar niet een duidelijke lijn in te ontdekken

4. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

Ja bij mij is het wit ik zit nu op dag 24 mag pas rond 14 feb testen

5. NinaD

NinaD Niet meer actief

Ik heb nu ook hetzelfde, zodoende veel gezocht en gelezen over afscheiding. Alleen vruchtbaarslijm met de juiste timing heeft betekennis. Alle andere is alleen achteraf uit te leggen. Helaas worden we er niet wijzer van.

Ik wou dat ik jou en mezelf meer duidelijkheid kon geven :p

Hopelijk kunnen we volgende week zeggen dat het een posi signaal was :D

6. wannabemum

wannabemum Actief lid

Jan 14, 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Ik zat ook met de vraag wat voor slijm ik tussen mijn eisprong en mijn nod graag wil zien... Heb t gevraagd via een poll aan de zwangeren onder ons... wat zij hadden! @ Zwangerschap-eerste symptomen-cremeslijm voor nod?
    Volgens mij is alles mogelijk zolang je maar niet veel bloed ziet! Ook vruchtbaar slijm zie ik weleens voorbij komen tussen ei en nod in op fertilityfriend.

Share This Page