ik heb 31januari een currettage gehad. de eerste 5dagen heb ik gewoon weinig bruin oud bloed. en sinds gisteren middag begon ik echt te bloeden. wat kan het zijn hoe lang hebben jullie nog gevloeid na currettage? de gynaecoloog heeft me gezegd dat ik een week blijf bloeden en dat het dan stopt. maar als ik zo kijk dan gaat het langer duren. hoe lang heeft het bij jullie geduurd?
Betse Kelly, Allereerst heel veel sterkte. Want het valt allemaal niet mee. Ik had de eerste dagen na de curretage ook alleen bruin verlies en na een aantal dagen na een grote boodschap ook opeens heel veel rood bloed. De vk belde die avond en vond dat ik de dag erop terug naar de gyn moest gaan. Maar iom de gyn hebben we het nog een aantal dagen aangekeken en werd het steeds minder. Al met al heb ik bijna 2 weken bruin bloed en in de tweede week ook rood bloed verloren. Maar als je het niet vertrouwd of het is zoveel dat je het met maandverband niet meer kunt opvangen moet je de gyn bellen hoor! Want het kan natuurlijk zo zijn dat er nog iets is achter gebleven. Sterkte!
allereerst veel sterkte! bij mij was het eerst ook een klein beetje bloed en ineens na 5/6 dagen leek t wel of ik soort van ongesteld werd! heb t gewoon afgewacht en na een week was t over! maar kijk het even aan, het moet wel minder gaan worden en niet meer. xxx Tresje
dames erg bedankt voor de reacties. Ik zie dat het bloeden vandaag gestopt is en het is nu weer gewoon bruin verlies. het is toch afwachten wanneer het gewoon stopt. maar vanaf wanneer kan ik een zwtest doen om te kijken of HCG uit mijn lichaam is?
Hier duurde het bloedverlies twee weken. Eerst een week helderrood en toen een week bruinverlies. HCG kan nog heel lang in je lichaam aanwezig zijn, wel tot een week of zes. Sterkte!