Hallo Allemaal, Ik ben op sinterklaas avond met spoed geopereerd aan mijn eierstokken, ze hebben verklevingen weggehaald en qystes en nu kan ik weer zwanger worden. (was dus onvruchtbaar) Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld geweest en werd het vanwege de operatie omdat ze daar aan hebben liggen sleutelen zei mijn arts meteen erna, 8 dec. Een maand later werd ik het 8 jan, ja zoals ik al zei heel regelmatig. Toen ben ik weer begonnen met de pil maar door iets vervelends ben ik na een week vergeten die dingen te slikken, dus doordat ik stopte werd ik de 16e januari opnieuw ongesteld. Wij hebben altijd graag kinderen gewild en zijn nu een jaar getrouwd, die operatie heeft ons wakker geschud omdat in 1e instantie een eierstok verwijderd zou worden die ze nu dus hebben kunnen redden. Daarom ben ik gestopt gebleven met de pil en hebben we gemeenschap gehad op de vruchtbare dagen. Nu heb ik dus ontzettend kramp, het is eigenlijk een menstruatie kramp, kan dit innestelng zijn of is dit gewoon menstruatie? Ik verwacht zelf het rond de 16feb het te worden omdat ik altijd stipt op de dag af ben. Ik vind het allemaal erg spannend, en ik weet zeker dat iedereen dit herkent dat je gewoon niet kunt wachten om te testen. Maar ik heb de 31e mijn vruchtbare dag gehad , ik kan dan pas aan het eind van volgend weekend vervroegd testen. Dat is toch niet vol te houden? Ik ben er echt zooooo mee bezig! Wat nu? Gewoon wachten zeker? Loop ik wel goed, heb ik wel goed geteld?
hoi Antje, wat een verhaal; fijn dat ze je eierstok hebben kunnen redden. En, rustig aan We wachten allemaal, de één wat langer als de ander en geloof me, dat houd je makkelijk vol Het hoort er gewoon bij en de tijd gaat wat sneller als je andere bezigheden hebt (studie/werk/huisje schoonmaken, boodschappen, vriendinnetjes, ik roep maar wat). De pijn lijkt me vooral op een eisprong te duiden. Als je 8dec-8jan als vorige cyclus had, is hij blijkbaar 31 dagen.. dan is 16jan-16feb de volgende en is het een beetje de vraag waar in die 31 dagen je eisprong zit. Het zou heel goed kunnen dat voor ei 17 is, en na ei (LF) 14 en dan klopt het wel dat je gisteren pijn hebt gehad... Dus voor de zekerheid vanavond nog een keertje..? En ja gewoon wachten Succes!