Bloeding bij baarmoeder

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by meryem81, Feb 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meryem81

meryem81 Actief lid

Jun 1, 2011
    207
    0
    0
    Hallo vk
    Ik ben ong 6.5w zwanger na 3 miskramen.
    Maar sinds 1 week heb ik bloedingen.
    Daarom ben ik afgelopen donderdag voor echo geweest en zagen we een traag kloppend hartje.
    Donderdagavond meer bloedverlies gehad en vrijdag terug voor controle en hartje klopte nog wel maar moest wel rekening houden dat het slecht kon aflopen maar daar hadden we ons al wel op voorbereid.
    Nou vandaag weer een echo en het hartje klopte nog steeds wel beter als vorige week en dr gyn zei gelijk waar de bloeding vandaan kwam ze zag een zwart vlekje bij het randje van de baarmoeder.
    Dus over twee weken terug voor controle.

Nu is mijn vraag waar zou dat bloed vandaan komen en zou het toch dan eindigen op een miskraam.
    Alvast bedankt

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Er kunnen zoveel redenen zijn waarom jij nu bloedverlies hebt, maar is lastig voor ons om zo te zeggen want ik weet niet wat de gynaecoloog gezien heeft, vraag daarom het aan de gynaecoloog. Dan heb je meer zekerheid dan dat we gaan lopen gissen.

Helaas blijven de eerste 12 weken spannend omdat de kans op een miskraam dan groot is, de kans op een miskraam bij een mooi regelmatig kloppend hartje is wel een stuk kleiner dan als we dat nog niet hebben gezien, dus hou goede hoop.

Groetjes Ineke

Share This Page