ja ik had het zelfs een keer zo erg dat ik op me werk helemaal doorgelekt was. (zit in de verpleging--> wit uniform--> natte vlek) ik schaamde me dood. Heb nu ook altijd wat in me slip en ga vaak naar de wc om het schoon te maken. bahbah
ha, herkenning. Paar x precies hetzelfde gehad (niet zwanger, toen ook nonnie bezig) Echt precies alsof je in je broek gepiest hebt. Schaamschaam. Maar nu nog altijd veel afscheiding, alle kleuren van de regenboog. Geen jeuk en ruikt niet echt... Moet ik me er zorgen om maken? Kan het t zwanger worden beinvloeden?
ben nu week overtijd en zwanger heb testen gedaan, heb nu last van lichtroze slijm... weetiemand wat dit zijn kan?
Ik heb sinds vandaag egt wit een soort cremige afscheiding.. Het is niet egt veel..mar wel echt vies.. Heb veel te vroeg getest maar toch een duidelijke 2e streep..dus zwanger..! Iemand dit ook gehad qau afscheiding dan...? Maak e wel beetje zorgen..
Hallo, Ik heb vorige maand miskraam gehad en daarvoor ook wit melkachtig afscheiding. Deze maand had ik het weer naar de dokter geweest en hij zei ziet er goed uit. Vandaag maar een test tegenaan gegooid en ben zwanger. Nu alleen bang dat weer fout gaat maar ben ook blij. Afscheiding bij mij veranderde heel erg, werd meer en geur ook anders niet stinken ofzo. Groetjes, Meid22