ik weet niet of het hier wel wat mee te maken heeft maar ik heb sinds gister een hele rare trilling in mijn onderbuik het is nog wel vervelend ook. maar hetgaat niet weg net of er een spiertje aan het rollen is kent iemand dit of is het gewoon iets wat helemaal nix met zwanger worden temaken heeft gr bono
Ik zou niet weten of het een symptoom is, maar ik heb het ook wel eens in elk stadium van mijn cyclus.
Ik ben nog nooit zwanger geweest dus ik weet niet of je dat dan ook voelt, maar ik heb wel heel vaak gehoopt dat ik het was en ik voel denk ik omdat ik het zo graag wil elke maand wel dingetjes die ik nog nooit eerder heb gevoeld. Mijn eerste reactie is dus niet zozeer dat het iets is, maar ik hoop dat ik het verkeerd heb en dat het raak is voor je! Veel liefs Linda
ik bedoel niet dat ik zwanger zou zij maar of het wat te maken heeft met dit hele gebeuren zwanger zou leuk zijn maar ergens begin ik daar de moet een beetje op te geven mischien drasties maar het is zo
Hoi bono! We zitten ongeveer een beetje gelijk met het aantal rondes, dat we bezig zijn en dan begin je idd de moed te verliezen. Kwil maar zeggen dat ik hoop dat er ook voor ons snel een klein wondertje op komst mag zijn. Een tijd geleden zagen wij het ook volledig niet meer zitten, de moed opgegeven. We hadden dan een maandje rust genomen, er niet te zeer (geprobeerd) mee bezig te zijn. Nadien zijn we er met volle moed weer tegenaan gegaan. Hoop dat je hier wat aan hebt. dikke knuffel sarah
Trilling? Buik? Eh... Ben je toevallig een speeltje kwijt? Sorry, is niet leuk. Vervelend voor je dat je ongi bent, maar zoals je zelf al zegt, beter te vroeg dan te laat. Succes in de volgende ronde!
Oh, gelukkig maar... Ik was al bang voor boze reacties... Ik wist niet zeker of je in de mood was voor geintjes...
ik heb ook vaak soort van trilling in mn buikje...bij mij is dat door mn darmen, zit in de Familie mijn opa heeft een erge vorm van darmklachten (overgevoelig en altijd pijn) mijn moeder iets minder en ik weer minder dan mn moeder, maar ik voel dat bijna iedere dag dus misschien dat dat het is, is net of er iets in je buik zit ofzo haha ik zei voor de gein laatst tegen mijn man, heey onze beeb schopt ( ik was helemaal niet zwanger toen hoor gewoon een geintje) maar zo voelt het wel sneu dat je er zijn...volgende ronde beter meis!