Wie heeft er ook zo`n last van zijn borsten. Ik heb het nu zo`n drie dagen. Gespannen, mijn tepels, gewoon een rot gevoel. Ik krijg er ook wat puntjes op kent iemand dit ? Natuurlijk hoop ik dat ik zwanger ben, maar het kan ook een teken van de menstruatie zijn ? Nog een weekje wachten nog meer onzekere meiden ? Gr
hoi franciska ik heb dat op dit moment ook. mijn tepels zijn super gevoelig, en mijn tepelhof word groter en donkerder. zullen we duimen voor mekaar? hahahaha groetjes carola
Had ik ook last van een paar dagen voor mijn NOD. Het begon met puntjes en later verkleuring en vergroting.
hier precies hetzelfde, behalve de afgelopen cyclus en deze cyclus ... tis niet leuk maar het kan maar zo ineens afgelopen zijn dat je er geen last meer van hebt...
Heb ik ook altijd een paar dagen voor me NOB, pijnlijke brorsten. In het begin dacht ik altijd yes dat is een teken maar nu denk ik ach het hoort er bij. Ben nu 2 dagen over tijd en voel me borsten niet meer dus zal het vandaag wel komen
Hoi Puma, Ik hoop het ook, ook al denk ik ergens dat het ook eisprong of een aankomende menstratie kan zijn. Maar ja we moeten toch ergens hoop houden he. Bij mij is wel al iestje minder, met vlagen. We zullen zien, heb jij verder nog last van andere dingen ?