Wie ook een weeig gevoel op de dag/eisprong??

Discussion in 'Zwanger worden' started by troy, Jun 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. troy

troy Actief lid

May 3, 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond,

Een vraagje wie weet ook precies wanneer haar eisprong er is of zich aan dient?
    Nu ik dus wel en heb hem gister gehad?
    Maar ik had de hele dag een soort van weeig gevoel, niet echt steken in me buik maar ja.......beetje onbeschrijfelijk.
    Nu moet ik aankomende vrijdag ongi worden en ja.....uh hopelijk niet natuurlijk, maar ik dacht misschien is dit toch al een voor gevoel dat ik ongi ga worden??

Of kun je dit niet zo vroeg voelen???
    Ja ik bedoel maar.....vind het heel vreemd maar me eigen lichaam houd me voor de gek.

Misschien moeten we maar gewoon geduld hebben en afwacht hihihi;)

Fijne avond allemaal:):)

2. tulip

tulip Niet meer actief

nou ik denk dat ik deze keer voor het eerst mn eisprong gevoeld heb, achteraf gezien en dat klopt ongeveer wel met wat jij beschrijft, gewoon een niet zo lekker gevoel. Bij mij bleef het trouwens aanhouden en uiteindelijk kwamen er steeds meer kwaaltjes bij, bij mij is het gevoel dus nooit echt overgegaan.

3. troy

troy Actief lid

May 3, 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi bedankt voor je reactie :) leuk!

Nou is toch vaag he!
    Je maakt je onbewust ok wel weer zorgen ,nu ook voel kleine steekjes onder dus niet buik maar....nou ja heel raar!

Maar als ik vragen mag is het bij jouw al gelukt??
    Of was je wel gewoon weer ongi geworden?
    Ben je bezig met zwanger worden?

Sorry dat ik het vraag,maar vind het wel fijn om ervaringen te delen :)

Nogmaals bedankt groetjes Tam:)

4. tulip

tulip Niet meer actief

haha, check mijn onderschrift maar, ik ben zwanger, nog niet zo lang en door de eerdere mk heb ik het nog een beetje verstopt;)

De steekjes zitten bij mij niet in mn buik, maar echt in de liezen, soms een tijdje lang, soms ineens als een speldenprik.

5. nono

nono Niet meer actief

Ik voel 'm ook vrijwel altijd. :) Daarom weet ik dat ik 'm afgelopen Woensdag heb gehad, gevoelt. Het is handig, want bij mij komt altijd stipt 14 dagen erna mijn ongesteldheid, vaak zit ik rond dag 15-18 dat mijn eisprong komt.

6. troy

troy Actief lid

May 3, 2012
    494
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tulip SORRY ben nog niet zo lang op het forum! ;) (schaam,schaam) maar maag ik je feliciteren?!!! Voorzichtig (6week of toch 12weken?) Hihi echt supper!
    Maar hier ook kleine spelden prikjes en ook in de lies?! Wel spannend , moet nog even geduld hebben tot vrijdag ;) ikgebruik namelijk medicijnen waarvan daar al HCG hormonen in zit, dus bij mij(als de ongi weg blijft!) moet er bloed geprikt worden :)
    Nu een woensdag terug naar het ziekenhuis voor bloed prikken , om te kijken of me ei gesprongen is! Nu dit is al 2 x gebeurd met elke x 1 ei , nu zijn het er 3 waarvan ik alleen op 2 gok ;)

Moet even me gedachten verzetten en hoop dat het gauw vrijdag is!!
    @nono mhhh jeetje 14 dagen erna?! Das best lang wachten ;) ja joh ik ken niet anders nu maar een een weekje(was3jaar niet ongi uit mezelf)
    En nono hoe ver ben jij of ben je begonnen als ik vragen mag??

Ook bedankt voor Jullie reacties weer , ben iets geruster(dacht dat me ongi al kwam) ;) groetjes Tam

Share This Page