Hallo, hoe betrouwbaar is een mat Care zangerschapstest, iemand al eens een valse uitslag mee gehad? Bedankt!
Volgens mij zijn die van mat care heel betrouwbaar! Behalve in ronde 6 heb ik alleen maar lege tests gehad. Ik heb in ronde 6 een foute innesteling gehad. Mijn temperatuur bleef hoog en ik had een posi test (zie album). Ik heb er een foto van opgestuurd naar de fabrikant en die zeggen ook positief. Heb je een positieve test? Als je na je NOD getest heb kan je er zeker van uit gaan dat je zwanger bent. Succes!
ik dacht dat ik mn NOD volgende week had maar wegens steken in mn buik had ik voor de lol vandaag getest en positief, wat lichtjes maar wel duidelijk.. ik weet dus niet precies wanneer mn NOD is ik dacht zelf volgend weekend maar ja.. ik wacht dan wel af ik doe er woensdag nog eentje, is toch goed na vier dagen weer he? was eigenlijk niet echt de bedoeling om al direct na mn MK weer zwanger te worden, maar lijkt me sterk dat deze test positief is nog van de MK want vier weken geleden had ik een negatieve..
Hoi, ik zit in hetzelfde schuitje als jou alleen wij zijn wel gelijk doorgegaan met zwanger worden. Ik heb ook een lichte posi van matcare enne ook van CB heel licht posi en vanmorgen van de apotheker heel licht posi. Zijn er nogal wat he. Maar begin het nu toch wel te geloven dat het echt zo is ik neem aan dat niet 3 verschillende merken een valse uitlag geven. Ik zelf ga maandag opnieuw testen want normaal stijgt je hcg met de 1,5 a 2 dagen. Ik ben benieuwd meis.
he noesje jij ook half februari MK, ik ook, heb jij na je MK nog eens getest want op de mat care stond dat als je 8 weken geleden een MK hebt gehad, de test ook positief kan uitvallen.. Ik heb ik meen drie tot vier weken geleden een test gedaan, ook van matcare en die was negatief op een heel miniscuul streepje ne, echt tien keer vager dan die wat ik nu heb. Goh jij maandag weer testen ik twijfel of ik ook niet weer maandag ga testen dan of toch woensdag. pff ik wacht even af ik beslis t morgen wel.
Hoi hoi, Ik heb met matcare 2 x vaag posi getest, en daarna 3x digitaal negatief. dus niet zwanger. nu heb ik inmiddels begrepen dat iedere vrouw wel iets hcg in haar lichaam heeft, dus dat daar misschien die streepjes vandaan kwamen. Die matcare testen zijn gewoon heel erg gevoelig. groetjes marieke
nou inmiddels een kruidvat test ertegen aan gesmeten vanmiddag (dus geen ochtendurine) en die gaf al direct positief aan nog voordat de controlestreep er was, dus t zal dan wel zo zijn of...?
Ik heb na mijn mk nega getest na n week vanmorgen met n apotheek test en die gaf ook licht posi aan maar donkerder dan gisteren. Ik ga maandag weer testen. ik laat t je gelijk weten meis en duim ook voor jou
danke danjo maar ja k blijf voorzichtig eerst eens een maand verder zijn haha noesje echt van harte meid, ik kom morgen weer kiken wat je nu weer voor test hebt, vast en zeker nog meer positief.. dat had ik bij mn vorige MK trouwens, ik testen, na vier dagen weer testen en nog steeds net zo licht streepje, eigenlijk had ik toen al geweten dat het niet goed was, het hcg verdubbelde zich dus niet.
Lentefee en noesje , jullie zijn denk ik weer zwanger ... heb precies hetzelfde gehad.... 22 feb mk daarna alleen maar heel licht posi en na 3 weken negatieve testen.. precies 4 weken na de mk teste ik licht posi maar donkerder dan alle keren daarvoor en nu 1 week later zijn ze vet positief dus alvast gefeliciteerd en geniet lekker van jullie nieuwe zwangerschap groetjes van Ramona
Dank je Ramona. nog even morgen de test afwachten en ik bel morgenochtend ook even naar de VK dan kan ik mischien snel komen voor een echo om te kijken of het goed is. En Lentefee, ik denk maar zo: ons kleintje die te vroeg weg is gegaan zorgt ervoor dat we snel een gezond wondertje in onze buik krijgen. Ik [-o< [-o< en duim voor ons dat we weer super lekker zwanger zijn en blijven.
Ramona van harte met je nieuwe zwangerschap meid, helemaal geweldig. Noesje, je kan toch vanaf 6 weken een echo hebben, ik meen dat er eerder nog niet veel te zien is?
Ja dat weet ik meis maar als ik reken vanaf mijn laatste bloeding ben ik nu 5 weken dus als ik morgen de VK bel kan ik misschien volgende week maandag al komen en dan ben 6 weken Hoop ik als het goed blijft gaan. Ik ben wel bang hoor dat t weer mis zal gaan. Op mijn werk vertel ik het gelijk dan weten ze dat ik geen zware dozen enzo ga sjauwen als de vracht binnen is. De vorige keer wisten ze het ook al gelijk en ze lieten mij de dozen uitpakken en bijvullen en mocht ze niet tillen. Ik probeer er nu zoveel mogelijk aan te doen.
dankje piet, jij al over de helft zie ik, gaat alles goed? Noesje oh ja t duurt natuurlijk even voordat je terecht kan, ja hier was het vorige keer dat ik belde en diezelfde dag mocht ik al komen dus vandaar had ik dat even in gedachte. Ze zeggen dat je voor de zes weken toch nog niks ziet dus zou zonde zijn om dan al te gaan. Maar ik ga voor je duimen dat je volgende week een mooie echo hebt. Ik ga denk ik met 6 weken ook even bellen of ik langs mag komen, de vorige keer begon ik met precies 6 weken te bloeden en pas met 7.5 weken kreeg ik mn MK, dus die 6 weken is een beetje een grens snap je. Wanneer ging het bij jou mis?
Ook met 6 weken zwangerschap. Ik bego te bloeden op 18/02 en dit stopte op 21/02- Toen begon het weer op 24-o2 en stopte weer op 26-02. Dus als ik reken vanaf 24-02 ben ik 5 weken. Morgenochtend ga ik de vk bellen en natuurlijk testen. Ik hoop dat ik volgende week kan komen voor de echo dan ben ik 6 weken
Ik heb vanmorgen een test gedaan en weer licht positief. Ik heb net de VK gebeld en op 25 april heb ik mijn 1e echo. Ookal heb ik n miskraam achter de rug mocht ik pas bij 8 weken komen. maar ja zolang ik geen bloed verlies zal alles wel goed zitten. Toch ga ik voor alle zekerheid over n paar daagjes nog een test doen als het dan duidelijker is heb ikzelf ook meer zekerheid. Ik durf nog niet echt blij te zijn. ben best bang als ik eerlijk moet zijn dat het niks is. Ooh ik hoop zo dat alles nu wel goed gaat [-o< [-o<
Noesje jammer dat je niet eerder terecht kan, word de test trouwens niet donkerder of blijft hij even licht? bij mij was hij na een dag echt al donkerder dan de test van een dag ervoor. is soms wel moeilijk te zien hoor, maar men zegt dat een lijn donkerder is naarmate er meer HCG in je lichaam zit.
De uitslag was gisteren iets donkerder maar vanmorgen hetzelfde. Ik weet het niet hoor. Ze zeggen wel een streep is een streep maar als licht blijft blijf ik onzeker. maar ja ik ben toch overtijd want ik heb mijn eisprong gevoeld en die is nu 2,5 week geleden. maar ja ik wacht nu even met testen n paar daagjes en dan zullen we zien. De vk zei mischien stijgt bij jou je hcg wat langzamer maar maakt t wel genoeg aan voor je baby.