Afscheiding????

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sanyi, Aug 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Hoi,

Allereerst sorry voor de dirty details.
    Ik zit nu op dag 10 van mijn cyclus en mijn vruchtbare periode komt er weer aan. Ik zou verwachten dat je je lichaam wel een beetje kent nadat je een jaar probeert zwanger te worden, maar toen ik mij aan het wassen was had ik hele rare afscheiding.
    Het was groenig en het leek wel snot wanneer je verkouden bent.
    Het leek wel een beetje op rauw eiwit, maar ik kon er niet echt draden van trekken. Het was ook een beetje klonterig.
    Zou dit ook vruchtbaar slijm zijn? Normaal is het bij mij gewoon helder.
    Ik vond het echt vies.

Alvast bedankt voor jullie reacties?

2. Mrs Smeerkaas

Mrs Smeerkaas Niet meer actief

Klinkt als een schimmelinfectie. Heb je ook last van jeuk?

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Jah ik zou ff de huisarts bellen hoor... Of dat je een bacterietje hebt... Groen klinkt niet gezond.... Bellen hoor!!!!

4. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Nee geen jeuk. Ik heb ze wel vaker gehad die schimmels.
    Dan had ik wel afscheiding maar niet zo raar als nu.

5. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Ik heb om 12.00 een afspraak in het zh voor een HSG. Ik vraag het zo wel ff aan mijn gyn.
    Ik dacht misschien is het wel vruchtbaar slijm, maar in een vorm die ik niet ken. Het was echt ranzig.

6. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

Aug 2, 2012
    1,633
    0
    0
    Ik heb in de winter een bacteriële vaginose gehad... Niks ernstigs (het stonk alleen gigantisch)... Weekje een kuurtje gehad en klaar is kees...
    Dus zal 't iig ff laten checken hoor...

7. Kensho

Kensho Niet meer actief

Het klinkt niet gezond, dat groene kleurtje. Mooi dat je dat zometeen aan de gyn kan vragen. ;)

Ik kwam hier eigenlijk alleen om je heel veel suc6 te wensen voor straks! Hoop dat het positief uitpakt en je snel zwanger raakt! :)

8. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Dankje kensho. Lief van je!!

9. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    mmm klinkt idd wel raar, gelukkig geen ervaring mee, maar mooi dat je toch naar de gyn gaat. Succes met je HSG onderzoek!!!

10. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

Aug 20, 2012
    477
    33
    28
    misschien een schimmeltje? Even navragen, als het een schimmel is kunnen ze je zo wat uitschrijven en ben je er snel vanaf

11. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

Aug 20, 2012
    477
    33
    28
    misschien een schimmeltje? Even navragen, als het een schimmel is kunnen ze je zo wat uitschrijven en ben je er snel vanaf

12. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

Aug 2, 2011
    660
    113
    43
    Dat groene klinkt idd niet echt zoals het hoort. Goed dat je dat even navraagd! Maar kan het niet zo zijn (is mij wel eens opgevallen) dat dat vruchtbare slijm waar je draden van kan trekken als het opdroogd in je slip er anders uitziet? Soms voelde ik tijdens mijn vruchtbare dagen het slijm gewoon lopen. Maar als je dan een paar uurtjes later naar het toilet gaat was het bij mij al beetje opgedroogd en was het anders van structuur. Misschien ideetje?

Heeeerlijk hè die details??? Hihihi...

13. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    1,042
    3
    38
    Haha ja heerlijk.

Ik heb het gevraagd en hij gaf aan niks bijzonders te zien.
    Ik heb volgende week donderdag weer een afspraak dus als ik Hey dan nog steeds heb dan vraag ik er weer naar of ga eerder deze week ff langs de HA.

Share This Page