Super dat je hier je vraag kan stellen. ik zal me even voorstellen, ik ben marieke moeder van een dochter van bijna 3 jaar. Heb in februari dit jaar mijn eerste miskraam na 13 weken gehad. Daarna gewoon weer vrij regelmatig ongesteld geworden. In mei had ik weer een positieve zwangerschapstest, maar dat eindigde in week 5 alweer in een miskraam. Nou ben ik daarna gelijk bij de gynecoloog terecht gekomen en kreeg ik een inwendige echo, en heeft ze me `ontslagen`omdat het er goed uit zag. Dus 11 mei de tweede miskraam gehad, 11 juni ongesteld en 11 julie ongesteld.. Dus ik dacht zo dat gaat weer lekker, maar inmiddels met mn handen in mn haar nog steeds aan het wachten op mn menstruatie. Die had rond 11 augustus moeten plaats vinden. Nou weet ik dat mijn eisprong altijd pas 3 weken na mn menstruatie plaatsvind, dus heb al heel wat zwangerschaps testen gehad. Maar helaas negatief. Heb wel het gevoel dat ik zwanger ben maar dat zit waarschijnlijk tussen mijn oren. Ik hoor heel graag u mening. Alvast bedankt, Groetjes marieke
Hoi, Ik kan er helaas niets over zeggen. Het meest verstandige is om het nog een paar weken aan te kijken. Als je menstruatie echt niet komt en er is geen zwangerschap is het verstandig om de Huisarts te bellen. Maak je niet te veel zorgen op het moment. Groeten Evelien