Hallo, 9 weken geleden ben ik bevallen, dit is allemaal prima verlopen heb wel een knip gehad. Ik ben daarna 7,5 - 8 weken blijven vloeien (aan het einde wel een stuk minder) maar verlies nu nog steeds erg veel gele afscheiding. Is dit normaal? Heb verder geen klachten van kramp, koorts of jeuk. Maar vind het gewoon vervelend dat ik nog steeds niet zonder een inlegkruisje kan. Ik heb niet het idee dat het urine is. Het stinkt ook niet, maar ik voel me door die afscheiding gewoon niet fris. En heb ook weer voor het eerst gemeenschap gehad, ging opzich prima, maar daarna voelde ik met 1 dag niet fit. Had af en toe hele erge krampen aan de onderkant is dit normaal? Ik geef volledig borstvoeding hoe groot is de kans dat je weer vruchtbaar bent? Groeten
Hoi, de afscheiding kan door de Bv komen. Als het niet jeukt of niet stinkt is het niet erg. Je kan altijd voor de zekerheid de huisarts er naar laten kijken. De krampen/ pijn in de buik zijn normaal, het is allemaal nog gevoelig. Je lichaam heeft best veel tijd nodig om te ontzwangeren. Je bent zeker weer vruchtbaar, en helemaal als er meer dan 3uur tussen de voedingen zit! Wanneer precies kan je nooit weten dus gebruik altijd een voorbehoedsmiddel! Groet Evelien