matcare cassette zwangerschapstest

Discussion in 'Zwanger worden' started by mercedes, Apr 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb net een test gedaan, maar zie een heel vaag tweede lijntje. Zou dit lijntje voorgedrukt zijn, ik dacht altijd dat matcare dit niet had.

2. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    volgens mij niet! kun je een foto maken?

groetjes rebbel

3. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    volgens mij niet hoor. Ik heb ook die testen matcare gebruikt waar je met een pipetje in moet druppelen en die was de laatste keer toen ik keek of alle hcg al uit mn lijf was toch echt helemaal blanco.

4. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi sann dat is een foto van eerder, staat dec bij, ik dacht ook even dat het een foto van deze test was. :D

5. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ow je had het al veranderd! ;)

6. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ja, ik zag het ook al. had mn bericht al gewijzigd.

7. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Ik heb wel eens een heel dun grijs lijntje op mijn test gehad, maar dat was dus wel een indrogingslijntje. Als het ongeveer even breed is en roos is, dan mag je er tamelijk zeker van zijn dat je een positieve test hebt! Ik zou overmorgen nog eens testen!

Ik duim voor je! Succes! :-D

8. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ja, ik zou idd ook wel uit gaan van een rood/roze lijntje.

9. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Ik heb 2 dip tests van matcare bewaard. De eerste van voor nod is echt helemaal blank (wel co streep)en de andere van na nod schijnt heel licht een roze lijntje door naast co streep (bijna niet te zien met het blote oog!) Het is al wel een paar dagen oud.... Denk dat ik nog maar eens weer test over enkele dagen!

10. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Hoi Mercedes,

Ik heb met hetzelfde 'probleem' gezeten afgelopen woensdag. Het was echt een heeeeeeel licht streepje (Matcare cassette). Ik moest de cassete ook een beetje bewegen om het te zien. Donderdag nog een keer gedaan en het was al duidelijker. Advies van ziekenhuis gekregen, heel weinig drinken 's avonds en dan met ochtendurine testen. Ik had toen ook nog een clearblue test gekocht. Daar kan je eerder aan zien of je zwanger bent.
    Maar... een streep is echt een streep hoor!
    Liefs, Marit

11. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik durf helemaal niet blij te zijn na die miskraam, maar ik heb eerder een test gedaan om te zien of het hcg uit mijn lijf was, toen was idd ook niets te zien, vandaag was er heel vaag een lijn te zien, ik geloofde het eerst niet, dacht dat ik het lijntje wilde zien, maar mijn zoon ziet er ook een tweede lijntje. Ik wacht gewoon tot het einde van de week ofzo.

Share This Page