ik heb een vraagje, ben nu 4 dagen overtijd, vanochtend een test gedaan, maar geeft negatief aan, niet zwanger. nu zijn wij al 2jr bezig en sinds vorig jaar okt ong is mijn cycles op regel , om de 6 wk menstruatie en om op 21ste dag eisprong. 2 aug miskraam gehad (8wk) daarna weer 6 week menstruati en 21ste dag ei. ik heb wel wat zwangerschaps symptonen, maar omdat de testen (maandag ook al gedaan) nog negatief zijn, ga ik twijfelen wanneer zou ik eventueel weer kunnen testen, hoelang wachten?
Hoi Guus, vervelend dat je nog moet wachten. Als je een regelmatige cyclus hebt inderdaad, dan moet je vrij betrouwbaar kunnen testen. Ik zou het deze week nog even geven, bv vandaag en vrijdag testen en dan volgende week maandag de HA maar eens bellen om evt bloedonderzoek te doen als je dan je ongesteldheid nog niet hebt gehad. Groeten Brigitte
vandaag bij de huisarts geweest, hij denkt aan een missed abort(?) dat ik wel een miskraam heb gehad, maar dat het vruchtje er nog in zit. morgen mijn urine naar hun brengen, en als daar niks uit komt , krijg ik een verwijzing naar mijn gyneacoloog voor een echo