Vanaf 13 weken regelmatig kriebels in mijn buik ( soort veertje wat aan de binnenkant kriebelde) en vanaf 21 weken trappelen. Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus het kon langer duren zei ze. Maar toch mag ik niet klagen vind ik!
vanaf 14 weken af en toe. Vanaf 16 weken maakte ze al hele mooie bobbels boven op mijn buik (aan de buitenkant was ze goed te voelen dus). Ik voelde haar vanaf die week dan ook elke dag wel een paar keer draaien. Vanaf 19.6 voelde ik de eerste schopjes en manlief ook En hier ook de placenta aan de voorkant.
Aan het einde van de 15e week had ik een paar keer het idee van hey zou dit m nou zijn.? En een halve week later was het overduidelijk. Nu voel ik hem regelmatig maar soms ook een dagje niet. Soms voel ik het ook best duidelijk dan vraag ik mij wel af of dat een echt schopje is.
voel zelf de baby"fladderen" zo leuk weer.. herkende het deze keer ook veel sneller dan bij mijn andere 2 zwangerschappen...
14.5 week zeepbelletjes die knappen, 17 weken echte schopjes en sinds deze week voelt mijn man de kleine ook zo af en toe schoppen.
Weekje of 14 allebei. Wel al eerder ook gefriemel, maar die tel ik maarniet mee want dan word je voor gek verklaard.
geweldig he.. weet nog hoe ik het na de zwangerschappen miste.. vindt het zo gezellig dat getrappel in de buik.. kan nu ook niet wachten dat het gefladder weer getrappel wordt )
Ik ben nu 21.2 weken maar voel gewoon nog niks! Zelfs geen belletjes of plopjes..... Maar placenta ligt aan de voorkant dus kon nog wel een week of 3 duren vanaf nu!!!
Ik wist het vanaf 19 weken zeker, en vanaf week 20 echt getrappel. vooral in de auto en als ik rustig zit.