Meiden ik roep HELP Ik weet dat afwachten het alleen het juiste antwoord kan geven maar hoop toch dat iemand hier me kan helpen! Zal voor de zekerheid ook nog onder ander topic posten of iemand daar ook iets weet! Een aantal dingen zullen jullie al eerder bij me gelezen hebben maar typ hier even het hele verhaal voor volledig beeld! Nou hier komt het: Vorige week dinsdag smiley op cb ovutest en donkere teststreep op gewone ovutest geen knaller maar wel donker. Voor de zekerheid doorgetest omdat ik niet echt vruchtbaar slijm had en het geen echte knaller was met streepjes! Manlief zei nog waarvoor doen we dan die dure smileys...tja eigenlijk heeft hij gelijk En toen kwamen 4/5/6 dpo (na 1ste smiley dan) ongeveer de gekke dingen...vruchtbaar slijm maar dan wat witter als normaal + gevoelige borsten die wat melk druppelen (ben wel niet zo heel lang gestopt met bv geven) steekjes (messteekjes)/kriebellig en trekkerig gevoel in baarmoederstreek + troebele sterk ruikende urine + puistjes op rug dat heb ik echt nooit en vaker plassen (misschien drink ik meer of komt door de kou???)....begon al echt te denken zou het....???? Nod is 3 april! En toen deze ochtend wederom een smiley met cb en met een gewone ovu test een echte donkere knaller!!!! Weet dat je 2 pieken per cyclus kan hebben maar dan is ei 1ste piek en moet de tweede lichter zijn als de eerste en duurt langer.. (volgens site sensitest) Hoe kan dit nou???? Toch laat ei? Is lf dan niet te kort 7 of 8? zijn mijn symptomen ook symptomen van een ei? Hoe merken jullie ei aan je lichaam?
Hey wondertjes, ik voel mijn ei komen doordat ik al een paar dagen last krijg van mijn schaamstreek/ liesstreek. Een soort blaasontstekingsgevoel, maar toch anders. Als dat voorbij is heb ik mijn ei gehad. Het ei zelf voel ik niet, dus ik temperatuur en doe ovu testen. Ik temperatuur pas al ik de pijn begin toe voelen en als de temp is gestegen weet ik dat mijn ei is geweest. Ik zou als je niet zwanger bent deze ronde ( hopelijk wel!) misschien ook gaan temperaturen, dan heb je meer zekerheid wanneer je je ei hebt gehad. Ik herken de troebele stinkende urine, heb ik ook wel rond mijn ovulatie, maar ja: iedereen is anders. Hoeveelste cyclus na je zwangerschap is dit? En is hij regelmatig? Anders kan je ei later zijn en je NOD ook later? Succes!
Bedankt voor je reactie....ben ook bang dat lijf me voor de gek houd....en als ik dit zo lees nog meer....gaat zo raar allemaal deze cyclus 5de cyclus en ben uitgegaan van 30 dagen hij is tot nu toe tussen 27 en 31 geweest , 1 keer 27 rest 30 of 31 dus die 1ste smiley klopte precies met cyclus 30 dagen!
Dacht ik ook altijd alleen had dit achteraf gezien bij ons zoontje ook dus het kan echt!!!! Wil natuurlijk absoluut niet zo zeggen dat dit nu ook zo is en te maken heeft met een zwangerschap kan ook van andere dingen komen!!!!
Ik ga er maar gewoon vanuit dat het toch mijn ei aangeeft die testjes van vandaag!!!! Mijn lijf zal wel van slag zijn ofzo!!!
Ik dacht even hey die klachtjes die ken ik zou het dan....tot ik weer positieve ovu had vandaag, dus nee dat denk ik nu niet, ik weet juist niet wat mijn lijf aan het doen is door twee keer in 1 cyclus een posi ovu! Waarvan de 2de donkeder als 1ste.... En uitgaande van de 1ste zit ik nu rond 7dpo dus kan ook nog niet posi zijn lijkt me al zou het uiteindelijk wel zo zijn.... Hoopte dat iemand dit herkende of een idee had hoe dit zo kan! Vandaar topic!
Ja maar als jij weet wanneer je ei was weet je ook dat je eitje maar net ingenesteld is Maar het kan van een zwschap zijn natuurlijk maar daarom zei ik testen.
Snap niet zo goed wat je bedoelt???? Ik weet juist niet zeker meer wanneer hij geweest is omdat ik 2 posi ovus heb met een week verschil ertussen.... Vraag me dus af of die "kwaaltjes" ook van een naderend ei kunnen zijn en ik dus een laat ei heb.... Ik kan mijn lijf juist niet meer volgen!
Een week na een posi ovu test is er misschien de innesteling ....dus dan kun je nig weinig symptomen hebben van een zwschap, want jij schreef dat je je dat afvroeg. Ik begrijp dat je er niks meer van snapt het is ook gek....maar het zou fijn zijn als we konden meekijken of de testen positief zijn.
Ik heb een beetje hetzelfde, woensdag gaf de ovu test een donkere streep, ook geen knaller en de dag erna was hij al lichter. Heb de hele week steekjes in mijn lies gehad, heel vreemd allemaal.
Ik werd altijd gek van die streepjes dus vandaar de smileys Heb alleen streepjes gedaan tijdens smileys. Bij de eerste 4 x met streepjes rondom smiley en vanochtend na dus 2de smiley met week ertussen dan dus! Dus denk dat dat dan weinig zegt, die met de streepjes, of wel? Wilde zien hoe mijn streep dan is bij smiley snappie
Kreeg bij ander topic reactie van iemand die precies hetzelfde had en die had een laat ei....daar ga ik dus ook gewoon vanuit vanaf nu dan maar
Laat toch maar eens zien Kijk soms heb je een lh piek maar springt je ei niet.......zo'n posi ovu test is geen zekerheid dat er echt een ei springt. Dus of je ei is niet gesprongen en nu krijg je weer een eisprong....maar nu de echte Of je bent zwanger. Maar in principe s je ovu dan pas 2 weken na de ei positief. Want een week na ei is het pas ingenesteld dus ook een ovu kan dan nog geen positief aangeven van een zwschap. Ik zou zeker sex hebben nu!