onzekere situatie

Discussion in 'Zwanger worden' started by joyce90, Mar 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce90

joyce90 Lid

Mar 26, 2013
    56
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal
    Ik heb een aantal dingen die me erg onzeker maken. Ik zal beschrijven wat me onzeker maakt.
    Al vanaf het begin van mijn menstruatie ben ik onregelmatig ongesteld. Hiervoor aan de pil gegaan op advies van de huisarts.
    Nu ben ik getrouwd en hebben een enorme kinderwens.
    Sinds december gestopt met de pil. Daarna na 6 weken ongesteld geworden. Nu na acht weken, nog geen, menstruatie gehad. Maar wel veel klachten.
    Meer pukkels. Waterige en, veel afscheiding borsten zijn 1 cup gegroeid de affluiten 2 werken. Opgeblazen buik. Eczeem is verergerd. 1 week lang misselijk geweest en enorme pijnlijke tepels. 2 weken, geleden 2 testen gedaan maar allebei negatief.
    En wat nu? Ik voel me enorm onzeker.
    Iemand die dit herkend of ook heeft gehad?

2. Amezen

Amezen Fanatiek lid

Aug 13, 2012
    1,421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik zou nog eens een test doen? Wat 2 weken geleden niet was, kan nu wel zijn.

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

Sep 29, 2012
    4,746
    719
    113
    lastig. omdat je nog niet lang gestopt bent kan je menstruatie heel onregelmatig zijn, maar zolang je nog niet bloed zou ik af en toe een testje wagen. duurt het echt lang misschien even langs huisarts.

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    testen:D...

5. joyce90

joyce90 Lid

Mar 26, 2013
    56
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oké zal er over nadenken om te testen. Klinkt dit als de symptomen denken jullie?

6. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Hej Joyce, behalve die waterige afscheiding had ik ook alle symptomen die je beschrijft. Verder was/ben ik ook meer emotioneel.
    Ik ben echter wel ongesteld geworden en dus was het 'gewoon' het ontpillen.
    Hoewel ik voor je hoop dat je zwanger bent (als je dat wilt), vind ik ook dat je niet al teveel hoop moet hebben op een zwangerschap.
    Test het inderdaad nog even een keer en als die test ook negatief is, dan zit er niks anders op dan wachten totdat die stomme ontpillingsverschijnselen ophouden.

Share This Page