Afscheiding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door soraya4314, 4 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    Hahah gelukkig is het reukloos! moet er niet aan denken dat je dan jezelf ook nog heel de tijd ruikt. Helemaal met die hitte xD

2. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hahahahaha dat zal erg wezen haha

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Toen het bruin werd toen dacht ik aah had ik met vorige zw schap ook
    Maar je blijft schrikken hoor..Gelukkig niks meer gehad maar toch gaat alles door je hoofd ook al is het je 2e zwangerschap;)

4. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Smiley3, heb begrepen dat elke zwangerschap weer anders is dus ja kan me der wel in vinden.
    Heb nu zelfs dat elke keer dat ik naar de toilet ga helemaal dat papiertje sta te inspecteren haha moet ik ook mee ophouden

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    nou ik doe dat nu ook elke keer hoor!!
    En urine haha

die is bij mij trouwens donker terwijl ik genoeg drink:(

6. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Smiley3,
    Das vreemd? Het hoort toch juist heel licht te worden? Bij mij is het net water.
    Mag ik wat vragen heb jij huisdieren? Of mss iemand anders die een hond of honden heeft?:)

7. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier ook heel veel last van afscheiding. Vind het dood eng. Denk telkens dat het bloed is, wat ik voel het er uit lopen (sorry voor het ranzige detail). Maar gelukkig is het zo goed als doorzichtig.

Soraya ik heb een hond. Hoezo vraag je dat?

8. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Linda99,
    Kan ik me wel voorstellen als ik zo naar jou os kijk. Jij hebt het ook nie echt makkelijk gehad. Tja ranzige detail je bent gwn eerlijk haha en het is zo, hoe anders moet je het zeggen.

Ik vroeg er naar omdat mijn hondje eigenlijk allang loops had moeten worden, zij is het altijd tegelijkertijd met die van me schoonouders maar al heel de tijd niets. Zou zij het mss nual doorhebben en dat het daarom wegblijf? Ben heel erg benieuwd.:)

9. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Ik heb een reu. En die wist net zoals in januari eerder dan ik dat ik zwanger was. Continue down under willen ruiken en snuffelen. Ik zeg streng dat hij het niet mag. Maar toch geloof ik erin dat ze het kunnen ruiken. Honden kunnen immers ook andere ziektes ruiken.

10. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Was net bij mijn schoonzusje, zij heeft ook twee reutjes en die ruiken het ook zei zij. Mss dat reuen er ook anders op reageren? Dan teefjes?

Deel Deze Pagina